Szerintetek a BKV-nál ez az un. Első ajtós felszállás husszú életű lesz vagy megint elfelejtődik, mint a '90-es évek végén?
ezért lenne jó megoldás kiépíteni a zárt megállókat
Persze nyílván a BKV-nak pont erre van pénze miközben a 30 éves lepukkant buszokra nincs pénz hogy lecserélje vagy javítsák őket.Itt ez az egyetlen megoldás van jelenleg.Arról nem is beszélve hogy így pénzt spórol meg.Nem kell annyi ellenőr és nem lesz potyautas,magyarul aki potyázik az így is fízetne ami plsusz bevétel nekik,mivel ha busszal akar menni akkor muszáj lesz neki megvennia jegyet.Valóban az a rendszer lenne jó,de a probléma az hogy egy ilyet kiépíteni hatalmas nagy összeg.A BKV teli van tartozással és még a régi szakadt buszok cseréjére sincs pénz és karbantartásukra nem hogy egy ilyen rendszert kialakítani.
Egyszer kell kialakítani... utána már nem csak használt buszokra lenne pénze, hanem újakra is. Csak előre kell gondolkozni és kiszűrni a sok potyázót.
Nem kell ahhoz a zsebében csörögnie a pénznek, hogy kiépítse. Te sem biztos akkor veszel, építetsz házat, amikor összegyűlik a zsebedben a húszmillió... vagy te sem akkor veszel új autót amikor szétszakítja a zsebedet a 7 millió.
"hogy néhány (rövid) megálló nem ér meg 350 Ft-ot. "
Kérlek holnap menj be a boltba, és lopj el 2 kiló kenyeret és két liter tejet.
Ha megállít a boltos, és kérdőre von, ba.szd le, hogy ez a pakk nem ér meg neked 700 forintot mert másnap úgyis kisz.arod. És amőgy is adót csal a boltos.
Ha nincs pénzed jegyet venni, menj gyalog. És mondd le az internet előfizetésed is, akkor talán jut pénz vonaljegyre.
Bírom, amikor az interneten sírnak egyesek a rezsi kifizetésére, de internetre azért van pénz. Szánalmas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!