Mikor lesznek új Alstom metrókocsik?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Rosszul emlékszel...
1 éve van az Alstomnak forgalomba állítani az első példányt talán idén nyár végefelé állhat az első be...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Remélem soha!
Több száz oldalnyi hibája van, ami nem csak, a fékekben merül ki.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Sorolnál párat abból a többszáz oldalnyi hibából?
(Csak jelzem, hogy értek a témához...)
Mert hirtelen Mo-n mindenki metrószakértő lett... :(
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Az hogy nálunk kőkori szabályokkal dolgozik egy csőlátású hatóság.
Azt magyarázd meg miért van az, hogy egy 160 km/ó-val közlekedő (Ausztriában 230 km/ó!) mozdonyon ugyanaz a fékberendezés megfelelő volt, ami az Alstomon alagútban 70 km/ó-nál nem megfelelő...
De ugyanez: Jön Railjet Magyarországra: Ausztriában 230 km/ó sebessággel mehet, arra a sebességre meg van fékezve. Átlépi a határt és mi nagy magyarok kitaláluk, hogy itt nem mehet 160-nal, csak 140-nel mert nincsem megfékezve 160-ra!! Ismétlem: Ausztriában 230-ra is meg van fékezve nálunk 160-ra nem volt...
Aztán persze elsimították az ügyet, de gyakorlatilag mai napig szabálytalaunl megy 160-nal...
Röhej.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedves 3as!
Alstom kocsik közlekednek Montrealban, Párizsban, Hong Kongban és Pekingben is. Ha ott meg felelt a jóval nagyobb igénybevételre, akkor itt is megfelelne.
Tájékoztatásul..Montrealban naponta 2 600 000 ember tömegközlekedik, és legalább 50 százalékuk naponta legalább 1x metrózik. Pekingben legalább 6-7 millió ember veszi igénybe naponta a tömegközlekedést, 80 százalékuk naponta legalább egyszer metrózik. Ezt figyelembe véve, a Budapesti igényeknek bőven jó lenne az Alstom. De minek is egy korszerű technika egy elfuserált csődközelben lévő, 40 éves technikához szokott cégnek. Teljesen felesleges. Hamarabb építenének maguknak a semmiből 2 millióért egy "magyar" metrót, mint hogy valóban korszerű jármüvet vásároljanak 200 millióért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!