Nem jutott még senkinek eszébe, hogy kéne csinálni egy
"buszgyárat" Magyarországon, állami támogatással?
Figyelt kérdés
Vagy a régieket feléleszteni.
Megoldódna a BKV buszpark cseréjének a kérdése házon belül, nem kéne különböző tendereket kiírkálni. A gyár megcsin lja x forintért darabját és megy a BKV-hoz. Ami fölöslegbe marad busz, menne külföldre profitért, amiből fent lehetne tartani a gyárat.
Vonatokkal, metrókkal ugyanez. Nem hiszem el, hogy ekkora suták. PÉÉNZ VAN BENNE MORE. Bármilyen magánszemély meg tudná csinálni, akinek van tőkéje + agyba-főbe "reklámozzák" az állami meg eu-s támogatásokat. Itt van tessék lehetne hibrid buszokat építeni. Miért csak a ratyi focicsapatoknak építenek stadionokat?
Nabi van Kaposváron meg a Marcali-Siófok útvonalon is.
2011. dec. 18. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
32/34 anonim válasza:
Pingi88
A kattogást csak pár év után hallottam, akkor még nem csinálta, mikor új volt. Amúgy lehet hogy így költséghatékonyabb, de ennek az utasok isszák meg a levét.
2011. dec. 18. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
33/34 anonim válasza:
Szerintem az Ikarusok Budapest jelképei legalábbis számomra, nem tudom ki van még így vele. Jó lenne ha lennének modernebb buszok persze, de sajnos ebbe a gazdasági helyzetbe nem nagyon lesz semmi, csak selejtezett külföldi. Énszerintem legjobb lenne ténylég egy magyar buszgyár szakképzett emberekkel, mérnökökkel és tudnák javítani az ikarusokat az lenne a legjobb, na meg persze gyártanának újakat. Remélem azért hamarosan valaki tényleg kezébe veszi az ügyet és lesz egy teljesen magyar tulajdonú buszgyár, mondjuk mehetne megint Ikarus néven. Lényeg az, hogy változtatni kell a helyzeten mert 30 éve gyártottunk buszt, villamost, ma meg már se villamost, se normális buszt. Lehet, hogy a credo egy jó busz, de nem olyan jó mint az ikarus, ráadásul a BKV Volvok sem túl jók, mennek tönkre azt kész. Én komolyan megnyitnám újra az Ikarus gyárat, sőt ezzel még munkahelyet is teremtenénk. Esetleg külföldi exportra is mehetne a busz és nem kéne mindenféle alvállalkozó a BKV-nak mert lenne saját busza, elegendő. Jó lenne ha ez változna a jövőben, én várni fogok rá. :)
2011. dec. 18. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
34/34 anonim válasza:
A Vasi Volán részben hazai pályán szereltetett össze ARC-okat, jó volt az utasoknak, de átdobták helyközibe (Minek oda 5 ajtós busz?) és vett helyette Credokat! Csuklósból meg csak ósdi Ikarusok vannak, és nix alacsonypadlós. :(
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!