Összeomlik a metró? (Kérdésed túl rövid, a magyarázatod hosszú. )
Eddig szinte ez volt az egyetlen biztos pont az életemben. Csodálkoztam is, hogy milyen megbízhatóan működik ebben a teljes káoszban is. Bár régi, csúnya és zsúfolt, de azért jár. Most hogy a legöregebb kocsikat kivonták a forgalomból, egyrészt kicsit ritkábban fog járni, másrészt nem maradt tartalék, ha csak egy kocsi is meghibásodik, összeomlik a forgalom. Nem gondoskodtak se az új beszerzésről, se régiek felújításról. Nem bírom felfogni, hogy ez megtörténhetett.
Miért nem?
Ez sima szövegértés. Nem nehéz.
Szerintem ezen semmi meglepö nincs. Ez Magyarország, van valami használjuk és kész. Állapotmegóvás vagy egyebek teljesen felejtösek a józan ész pedig egyenesen ismeretlen.
Ha most nincsenek ezek a hibák, akkor elmentek volna 50 évet is, de most fejvesztve kapkodnak az okosok.
Mi a f@sznak kellett a 4-es metró??
Annyi pénzböl kicserélhettek volna minden jármüvet a bkv-nál, buszsávokat csinálhattak volna, a nagyobb végállomásokra PR parkolókat meg mondjuk Ferfihegyet pardonnn a Liszt Ferenc Nemzetközi repülöteret normálisan összekötni a várossal.
Totális fejetlenség és orbitális pénzbaszás ami van.
21.27
Gondolom vidéki vagy (nem pejoratív értelemben, mielőtt megsértődsz), ezért elmagyarázom, hogy mennek a reggelek itt a szmogos Pöstön. Én ugyan szerencsére nem használom a metrót, viszont a világ legforgalmasabb villamosvonalát igen. 50 méter hosszú, 350 főt képes elszállítani, a reggeli csúcsban kb percenként közlekedik (nem ritka, hogy a következő járat gyakorlatilag kitolja az előzőt a megállóból). Na és mi a tapasztalat? Ha szerencsém van a harmadik villamosra felférek, de akkor is úgy, hogy a Blahától a Petőfi hídig terjedő szakaszon az ajtónak vagyok nyomódva, mozdulni nem tudok, kapaszkodni meg nem kell, mert az emberek tartják egymást. Az embertömegből ítélve, amit reggelente a Blahán látok a mozgólépcső felé áramlani, a metrón a helyzet ugyanez. Remélem, most már érted, miért nagy kiesés az a 10 másodperc. Ha nálatok húsz percenként jár a busz, az nyilván azért van, mert arra van igény. Itt sem járatnák fölöslegesen a járműveket, nem azért ilyen sűrűek a járatok, hogy mindenkinek jusson ülőhely.
Nálunk a buszok fél-1 óránként indulnak, gyakran akkora a tömeg, hogy nem is tudnak már az utolsó megállókan felszállni...
Mielőtt én is ki leszek oktatva, hogy hogy mennek a dolgok Pösten, elmondom, hogy minden nap vidékről járok fel, 1 óra busszal, aztán metrózok (népliget-nyugati) és mégse érzem, hogy pánikolnom kellene, mert többet kell várni a metróra, vagy épp többen lesznek rajta, még mindig jobb ez, mint mikor lerobbannak, és metrópótlóval kell menni, vagy teljesen át kell variálni az útvonalat, és nem érek be a suliba vagy munkába...
Na de nem mindegy, hogy fél vagy egy órát kell várni a következő buszra, ha nem férsz fel rá, vagy max 5 percet....
és az se mindegy, hogy a tömegben egy órát állsz összenyomódva, vagy pár megállót, a metróról vagy villamosról akárhol leszállhatsz, ha épp nem bírod tovább, de egy távolsági buszról, ami mondjuk az autópályán megy, ez eléggé esélytelen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!