A ganz G2 metró még mindig a kőér utcai garázsban van?
Off:
És vajon miért nem abból vett a BKV, a francia helyett?
Azért nem abból vett, mert egy rakás szar volt.
Emellé társult egy haldokló, életképtelen gyártó cég is. Szép volt jó volt, de el kell fogandi, hogy akkor abban az állapotában egy rakás hulladék volt nem több. Fejlesztéssel javítható lett volna, viszont ez olyan pénzeket igényelt amit akkor senki nem tudott vállalni...
Kérdező: Az egyik vezérlő Szentendrén van ahogy mondod, volt szerencsém részt venni a szállításában. A maradék Kőérben van, és marad is ott egyelőre.
Nyílt nep nem várható.
Köszönöm a választ!
De azét még mindig modernebb lett volna mint az akkori orosz metrók meg a maiak is még:DIgazából ha belegondolunk az alstromnak is mennyi hibát találtak pedig még nem is mentek jó tudom nem lehet összehasonlítani a két metrót de ez a 2. magyar metróprototípus lett volna lehetett volna sorozatgyártás csak a gyár azt a hibát követte el hogy az akkori modern technikát építette bele amit sehol máshol metróban nem alkalmazták és gondolták sikerülni fog elsőre is.De szerintem még a hibák javításával is olcsóbb lett volna mint a mai alstrom metrók.
Abból nem volt olyan sok gyártva
Meg nem is használták sokat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!