Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKV-nak elment a maradék...

A BKV-nak elment a maradék esze is? Amit mostanában csinálnak a 7-es buszcsaláddal.

Figyelt kérdés
A gyorsjáraton (7E, 173E) régen csak a felújított (piros homlokfalú) Ikarus 280-as buszok jártak, aztán valami nagy okos kitalálta, hogy ezek a legalkalmasabbak csomóponti tartaléknak. Helyette jött régi 280-as, meg 435. Ez már eleve nem volt olyan jó, de mostanábvan mégnagyobb hülyeséget csinálnak. A fekete hetesen (7, 173) is jár már a piros 280-as. Miért nem lehet egységesen a gyorsjáratokban közlekedtetni ezeket? Eddig már messziről lehetett látni, hogy gyors jön, vagy nem. Ezenkívül a felújított 280-asok sokkal intenzívebben gyorsulnak, és nagyobb a végsebességük, ezért alkalmasabbak a gyorsjáratra.
2011. ápr. 15. 22:04
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
100%
A bkv egy nagy rakás sz@r. Fejetlenség, összevisszaság unralkodik a cég felett. Volt hogy piros buszt betettek a 95-ös vonalára, ahol mindig csak szóló busz járt és jár... Szánalmas-_-'
2011. ápr. 15. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
47%
Pedig az új vezérigazgató már gyerekkorában is csak ezzel foglalkozott! Ezért lett 25 évesen ő a vezér. (Igaz,hogy Orbán unokaöccse)
2011. ápr. 15. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
84%
Nem biztos, hogy csak azok mennek jól, egyszer éjszaka felszedett egy garázsmenet, sima kék 280-as, 95-tel mentünk vele...
2011. ápr. 15. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
68%
Vagy annyit írt az óra..
2011. ápr. 15. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
100%

Az alapvetően mindegy nekem, hogy messziről lehet-e látni, milyen busz jön, mert így is, úgy is ugyanakkor jön.

Viszont azt én sem tudom felfogni, hogy mi ez a majomkodás, hogy sima 7-esen piros, 7E-n kék busz jön. Ha már egyszer átfestették azokat a k*rva buszokat, akkor minek őket felcserélni? Mert azt még megértem, hogy műszaki ok miatt nem mind piros, de hogy közben a lassú vonalon pirosok is járnak...

Azt sem értem, amikor látom Kelenföldön, hogy a 103-ason indul egy piros busz, közben a 7E-n meg egy kék. BKV-logika!

2011. ápr. 15. 23:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
75%

Gyerekek ez nem BKV-s logika hanem úgy nevezik: kényszer. Ha kell a busz, mert mondjuk a 103-ason lerohadt egy gép akkor marhára nincs idő arra hogy egy kéket kerítsél, ha épp pirps van kéznél. Igaz ez fordítva is.

Amúgy már vagy 3-4 piros busz átfestettek kékre, tehát a vonalon lévő sima kék buszok valószínűleg pirosak voltak.

Meg amúgy is a paraméterkönyv óta megszűnt a pirosozás a gyorsjáratozás, ideje hozzászokni, hogy a gyorsjárat nem azért gyors piros, hanem mert 7E van ráírva...

2011. ápr. 16. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
100%

Ez nem kényszer! Ez bizony BKV-logika. Ha van 1 kék és 1 piros busz is Kelenföldön, akkor mi kényszeríti őket arra, hogy a pirosat a 103-asra küldjék? Az csak ott tud járni? Na ne már... Hasonlóan ahhoz, hogy ha a sima 7-esen piros busz van, a 7E-n meg kék. Az sem kényszer.


Az más kérdés, hogy mi alapján tudom, melyik hányas busz. Viszont az emberekben továbbra is él a piros szín! Ha a BKV meg akarja szüntetni ezt a berögzülést, akkor fessék át az összes buszt 1 színűre, de ne szórakozzanak, hogy ide meg oda is rakosgatják a pirosat, csak a 7E/173E-re nem jut.

2011. ápr. 16. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 A kérdező kommentje:

Anno ezeket a buszokat az Ikarusban direkt a 7-es buszcsalád gyorjárataira újították fel. Egy ideig még ott is volt rajtuk a "7-173 Gyors" feliret (amit szerintem meg kellett volna hagyni, csak kicserélni expresszre).

Nekem azért fontos, hogy messziről is lehessen látni, mert Kelenföld-Városközponttól szoktam vele utazni a Kelenföldi pályaudvarig. A Városközpontból a gyors heteseken kívül a 103-as is oda megy, viszont (természetesen...) nem ugyanabból a megállóbol indul. Ezért a két megálló közé szoktam állni, és eddig olyan jó volt, hogy messziről fel lehetett ismerni ha 7E, vagy 173E jön, és így nem kellett futnom.


A cserékkel meg nem lenne semmi bajom, ha tényleg csak szükségből lenne, és nem állandóan...

Szerintem vissza kellene állítani a korlátozást, hogy csak a gyorsjáratokon közlekedhetnek. Az a baj, hogy ha így haladunk, az lesz a következő lépés, hogy a Volvo-kat is berakják a gyorsra. Azok viszont maximum 40-el tudnak menni, és nagyon kényelmetlenek, egyáltalán nem valóak egy gyors (vagyis expressz...) járatra.

2011. ápr. 16. 09:49
 9/18 anonim ***** válasza:
100%

"az lesz a következő lépés, hogy a Volvo-kat is berakják a gyorsra"

Az új paraméterkönyv szerint (amiben a 4-6-os éjszakai üzeme is benne lesz) a 7E-n fognak járni Volvók is...

2011. ápr. 16. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
51%
te nagyonokos tojás, 01:47. hallottál te már fordáról? meg beosztásról? KÉNYSZER szüli az olyan helyzeteket, nem a bkv logika... hidd el, be van osztva a kék a 103 ra is meg a 173 ra is. ha lerohad a 103 as kékje, akkor a tartalékot veszik elő. és nem fogják a 173 as fordulóját is megbolygatni azért hogy a piros ott menjen. ez előre be van osztva vezetőkre és buszokra, hogy mikor melyik merre megy és melyik járatot viszi. ha a tartalékban pedig pirosat találsz, akkor a pirosat küldöd ki oda ahol kell...
2011. ápr. 17. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!