Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor hozza forgalomba az...

Mikor hozza forgalomba az Ikarus V187 -es buszt a BKV?

Figyelt kérdés
2011. jan. 31. 21:05
1 2 3
 21/28 R. istván válasza:
NOKIÁS HAGYÓTÓL KÉRDEZD MEG. IKARUS-OK NAGYON JÓK VOLTAK DIREKT VÁGTÁK PADLÓRA A CÉGET. VOLVOK PESTEN SZÉT ESNEK. IKARUS VILÁG ELSŐK KÖZT VOLT,PL:TÖRÖK ORSZÁG IS EZT VETTE NEM A "NYUGATIT".TESZT PÁLYA DÖNTÖTTE EL ÉS A IKARUS NYERT.(utcánkba lakott az a bácsi aki török országba képviselte az ikarust ő mesélte). MAGYAR BUSZOK 3-SZOROSAN MEGÉRNÉ, SOK MUNKA HELY LENNE.
2011. febr. 8. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/28 A kérdező kommentje:

Szerintem is kell az Ikarus, a citadell is jó, bár inkább ikarus "párti" vagyok. De abban lehet igaza van ez egyik hozzászólónak, hogy mind2-ből kéne vennie a Bkv-nak és akkor lenne versenyhelyzet a két cég között, ami a fejlesztést segítené, meg a több munka hely előteremtése miatt is. Ezt az ötletet én is teljes mértékben támogatom.

Csak az a szomorú, hogy mostanában nem hallottam semmit az egészről...

2011. febr. 8. 12:22
 23/28 anonim ***** válasza:

annyira az egekig istenítitek ezeket az ikarusokat. amig busszal jártam és megláttam hogy az jön már indultam is gyalog haza..félórás utat inkább bevállaltam. télen hideg volt rajtuk mint az állat. a gödörbe óriásit b*sz az emberen a székek meg kényelmetlenek meg leszakadt agyonhasznált koszos belsőtere van mindegyiknek. volt h a csuklós részénél ömlött be a víz. a gyerek meg ott állt és nem vette észre aztán azon röhögtek h mikor veszi már észre hogy tiszta víz a kabátja. alapjáraton meg 3 mtz megirigyelné a hangjukat. hát még ha gázt is adnak neki..

a volvo buszokra sokkal könnyebb felszállni kényelmesek tiszták és halk járású motorok vannak benne főleg az ujakon. olyan halk és kiegyensúlyozott a járásuk hogy észre se veszem hogy megy alattam csak ha kinézek az ablakon.

a merciket azért nem szerettem mert oldalazva fértem fel az első ajtón. de ettől függetlenül sokkal jobban örültem ha az jött. főleg télen mert meleg is volt benne..

de szerencsére egyre jobban kikoptak ezek az ikarusok legalábbis ahol én lakok. de mivel kb 50 méterre lakok a legköezelbbi buszmegtől néha hallom hogy 1-1 még azért jár.

jó elismerésem a strapabírásuk előtt meghajtom a kalapom de a többi...40 éves technológia meg komfortérzet

2011. márc. 1. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/28 anonim ***** válasza:

16:54-nek...

Hát nem tudom ízlések és pofonok, de pl. az "új" Volvo-Alfa Localo alig megy fel a Budakeszi úton és ocsmányságban odaveri a régi buszokat. Nyöszörög és olyan érzése van az embernek hogy nem megy fel a hegyen... és tényleg csoda, hogy felér... Ennyit a halk és kiegyensúlyozott motorról, Hajrá IKARUS! Hajrá BKV! :D Új buszokat Budapestnek! (szerintem ezekkel a jelszavakkal kampányt lehetne nyerni, 4 év múlva megpróbálkozom :D)

2011. márc. 1. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/28 anonim ***** válasza:
hát nemtudom mert dombon nem mentem még busszal. de sík terepre kényelmesebb az tuti
2011. márc. 1. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/28 anonim ***** válasza:

A Volvo és a kényelem az két egymástól teljesen különálló dolog. Egy Ikarusban le lehet ülni kényelmesen, van hely a lábamnak, puha az ülés (amennyire egy városi buszon kell). Volvo-ban semmi párna nincs az ülésen, csak a műanyag, amire ráhúzzák a huzatot (persze vannak kivételek, de az első- és második szériából mindegyik keményüléses, és a harmadikból is van olyan). Ha épp kifogok egy olyat, amin van egy kis párnaréteg (azért itt sem viszik túlzásba, max. 2 cm), akkor sem lehet kényelmesen ülni, mert nem tudták rendeen felszerelni az üléseket, és mindegyik kicsit előre dől, ezért olyan érzésem van, mintha lecsúsznék róla)

A Volvo-kon a leszállásjelző is el van rontva, a vészjelző olyan alacsonyan van, hogy sokan azt nyomják meg. Vagy ha már megállt a megállóban, és valaki mégis ki akarja nyitni az ajtót, csak az ajtó oldalán lévő kis gombok működnek, a kapaszkodókon lévőt hiába nyomogatja.

Egyszer volt szerencsém egy olyan Volvo-val utazni, amelyiken ha megnyomtam az ajtón lévő leszállásjelzőt, akkor elkezdett világítani az ajtó fölötti zöld lámpa (ez eddig természetes), de a vezetőnél nem jelzett be. Ha a kapaszkodókon lévő gombot nyomtam meg, akkor jelzett a vezetőnél, de nem világított az ajtónál lévő visszajelző lámpa.

Egyépbként az agyon istenített Volvo buszok motorja gyakran alig indul be, csak többszöri próbálkozás után lehet vbele elindulni, de utána is még jó ideig nyekereg. Az Ikarusok egyből beindulnak, pedig az ezekben lévő Rába D10 motort már nem ma gyártották... Persze van az ellenkező esetre is példa, de ez az általános.

Ha tehetem, én Volvo-ra nem szállok fel, inkább várok Ikarust, vagy megyek gyalog.

2011. márc. 2. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/28 anonim ***** válasza:
16 54-es! Igazad van ! Támogasuk a külföldit!! Ne hazait.... MAGYARNAK ÉRZED te magadat?!
2011. márc. 4. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/28 anonim ***** válasza:
Egerben van pár ebből a modellből, ott nincs gond vele. A pesti buszokat tényleg széthajtják és nem tartják karban. Remélem az "új" mercikre jobban vigyáznak. Bár ott is látni egy két hanyagul visszatett alkatrészt az utastérben.
2014. ápr. 25. 13:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!