Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor hozza forgalomba az...

Mikor hozza forgalomba az Ikarus V187 -es buszt a BKV?

Figyelt kérdés
2011. jan. 31. 21:05
1 2 3
 11/28 anonim ***** válasza:
Annyira istenítitek ezeket az ikarus buszokat.. Nagy ügy h még mindig bírják.. Azta.. Csak gondoljatok az idősekre, meg a babakocsisokra.. Vagy a nagy rajongás közepette álltok is a megállóban felsegíteni őket a fantasztikus régi ikarusra?
2011. febr. 5. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/28 anonim ***** válasza:

Régen is voltak öregek, és babakocsisak, de fel tudtak szállni a magaspadlós Ikarusra.

Miért, a Volvo jobb? Olyan kényelmetlen szar ülései vannak, hogy kettétörik a derekad mire leszállsz, a klíma nem működik, és nyitható ablak sincs, minden kátyúban úgy recseg, hogy majd' szétesik. A Volvo Localo hátsó ajtajánál dupla olyan magas a padló, mint az Ikarusokban,alig van benne olyan ülőhely, ahol elfér a lábad.

Vagy a King Long jobb? Kiesik a kereke, télen hűt, nyáron fűt, tele van ragasztva kínai betűkkel, és az eész utastere olyan, mint egy játékautónak.

2011. febr. 5. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 anonim ***** válasza:
Nekem aztán tökmindegy, autóval járok, csak mondom. Meg azért 2011-et írunk és itt még mindig ilyen régi járművek közlekednek. Ráadásul europai világváros vagyunk. Szerintem ennél szánalmasabb dolgot nehéz elképzelni.
2011. febr. 5. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/28 anonim ***** válasza:

16:25-nek üzenném. Feltételezem, ha beindítanák újból az Ikarus buszok gyártását, nem a 35-40 éves design lenne az alap. Biztos, hogy vannak uniós előírások a tömegközlekedési eszközök komfortjára, akadálymentesítésére.

És igen, az öreg Ikarusokra is fel lehetett szállni babakocsival, magas járdaszegély, és megfelelő távolság esetén. Akik most 40-50 év közöttiek, azok tudják, hogy a járdák nem 10 cm magasak voltak. Cseszhetem az alacsony padlójú járműveket, ha a sofőr fél méterre áll meg a járdától. Nem a hó, hanem a bénasága miatt.

2011. febr. 5. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 anonim ***** válasza:
De nekem nem magával az Ikarus márkával van bajom. Azzal semmi. Hanem csak azokkal a régi vackokkal, amit egy európai világvárosban nem képesek lecserélni.
2011. febr. 5. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/28 anonim ***** válasza:

Réginek régi, de nem vacak. És azért nem cserélik le, mert az "európai világvárosok" nem tudnak megfelelő minőségű buszt gyártani. Az összes Volvo már selejtérett, nem bírják a budapesti utakat. Egy időben elvitték a gyors 7-es vonalról az Ikarus 280-asokat, és csuklós Volvot raktak helyette. Kb. egy hétig tartott, mindenki szidta, hogy kényelmetlen, nyikorog, és kérik vissza a (már felújított) Ik 280-asokat. Azóta is ezek járnak, és nincs sok utaspanasz a buszra.

Persze nem azt mondom, hogy örökre maradjanak a magaspadós Ikarusok, de azért ami régi, az nem szar. Az új Ikarus már alacsonypadlós, klíma is van benne, csak annyi a különbség a Volvohoz képest, hogy kényelmesek az ülései, és nem esik szét egyből.

2011. febr. 6. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 A kérdező kommentje:
Hát nem tudom, én mentem vele a próba járaton és szerintem egész jó. És a wifi is jó ötlet volt a buszra. Én úgy vagyok vele, inkább magyar buszokat vegyünk.
2011. febr. 6. 17:29
 18/28 anonim ***** válasza:
Azért nem cserélik le a buszokat, mert a BKV vezetősége elsikkasztotta a pénzt, amilyen módszerekkel csak lehetett x(
2011. febr. 6. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 anonim válasza:

[link]


Már van próbajáraton.

Egy Bp től távoli vidéki városból írok :):)

2011. febr. 7. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 anonim ***** válasza:

Ahoj!


Drukkolok, hogy ne is legyen egyhamar! Sajnos a két tesztpéldányból az Ikarus márka alatt futó busz volt az átgondolatlanabb, kényelmetlenebb, a Citadell sokkal inkább Budapest-érett. Lehet, hogy bennem van a hiba, de lehet, hogy nem Dakar-rali futóműves buszoknak kellene csak kibírni az utakat Budapesten normális esetben, talán az utak állapotán is illene valamit javítani...


Amúgy pedig ha csak magyar buszok játszanak, akkor azért még megvárnám a NABI felhozatalát, elég ígéretes a Sirius is, úgyhogy még nem lejátszott téma, hogy melyik legyen a szimpátianyertes. Komoly buszcserével pedig csak akkor foglalkozzunk, hogyha a BKV 60-70 milliárd költőpénzzel nézelődik a piacon új buszok után, addig csak álmodozás és nyálcsorgatás az egész tesztelgetés.


Amúgy meg alapból a buszbeszerzés előtt egy csomó mindent át kellene gondolni, egyáltalán, hogy milyen buszokat keresünk. Budapesten, főleg, hogy sok buszjárat használ közös útvonalakat, lehet, hogy megérné tyúkbelezni ezeket a részeket és kettős üzemű buszokat venni (ahogy Debrecenben is) vagy a gazdaságosabb üzemeltetés végett gázüzemű buszokkal újítani a buszparkot (2/3-ad árú nafta kell csak bele), vagy vannak még előremutatóbb alternatívák, pl. a szuperkapacitásos busz...


Zárszó: V187-et semmiképp se engedjék Budapestre, azt a kontrukciót még egyszer át kellene gondolni.

2011. febr. 8. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!