Ha már úgyis Desirokat kell rakni a ráckevei HÉV-re, akkor nem lenne célszerű meghosszabítani a Keletiig vagy a Nyugatiig?





#1
Onnan, hogy hamarabb mennek tönkre a jelenlegi HÉV járművek, mint hogy megvennék az újakat.










Tekintsünk el egy pillanatra attól a kérdéstől, hogy van-e motorvonat, és alkalmas lenne-e. (A 1,3 válaszolók ezt már úgyis megválaszolták.)
A Keletit még úgy ahogy megértem, ha majd egyszer elkészül a Kunszentmiklós-Tass vonal a Soroksári útnál megoldható lehetne (némi plusz vágánykapcsolat kiépítésével), de mégis, hogy a viharba vinnéd be a HÉV-et a Nyugatiba úgy, hogy az bármivel (a Közvágóhídtól való a gyaloglást is ideértve) versenyképes legyen?





"A 1,3 válaszolók ezt már úgyis megválaszolták."
Nem tudom milyen logikai térben kell gondolkozni, hogy válasznak minősítsük azt, hogy a Desiro alkalmatlan a pótlásra, de a busz alkalmas.





#6:
Úgy, hogy a válaszolók utánanéztek bizonyos dolgoknak, és képben vannak a közelmúlt eseményeivel kapcsolatban. VELED ellentétben.





#6:
Nem tudom hol láttad leírva hogy a busz alkalmas(abb), a 3-as csak azt írta, hogy valószínűleg az lesz, ha beüt a "váratlan". Nem feltétlenül az alkalmassága, hanem az elérhetősége miatt. (Persze ezzel az erővel lehetne országosan összeszedni a Desirokat, és azokat pótolni busszal. Nem érzem reálisabbnak.)
És mégis hogy kell elképzelni ezt a buszos pótlást? Az M0-on vagy a taksonyi hídon mennek majd át a buszok? Ha az M0-on, akkor Dunaharaszti külső után visszakeveredik valahogy az M0-M51 csomóponthoz és ott megy fel az M0-ra (mert csak ott van feljáró)? Vagy ha a taksonyi hídon, mint az eddigi pótlásoknál is, akkor Szigetszentmikós szinte egésze csak egy hatalmas taksonyi kerülővel lesz elérhető?
Mindkét eset azt eredményezné, hogy a HÉV-hez képest legalább +30 perc lesz a menetrend szerinti utazási idő Tökölig és a dugók erre rátehetnek még egy órát is.
Persze az is lehet, hogy nem a ráckevei HÉV-et gondoltátok busszal gondolni, de akkor melyiket? A csepelit?





Ha lenne erre alkalmas vasúti jármű, akkor sem férnének be a Keletibe a vonatok, az S25-ös személyvonatok sem fértek be, Kőbánya-Kispest volt a pesti végpontjuk (a hatvani vonal felújításakor kerülhettek át a Keletibe), és ez óránként egy vonat, nem öt, mint a csúcsidőben a ráckevei héven.
Ha elkészül a 150-es vasútvonal, az is lehet a "pótlás" egy eszköze, de valószínűleg továbbra is Kőbánya-Kispestre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!