Vagy talán Blaha lujza tér után még Okotogonig is elmenne a kisföldalattihoz!
2015. nov. 19. 03:54
2/10 anonim válasza:
Mar regen kidolgozak ezt es 5-os metro nevet adtak neki.
[link] - lenyegeben a Szentendrei-, Csepeli es a Rackevei HEV vonalak lennenek osszekotve a fold alatt.
A metro neve ellenere, tovabbra is, HEV maradna, bar szvsz. jobb lenne, ha ez is metro lenne - ugynevezett hibrid szerelvenyek jarnanak (nem hinnem, hogy ozkodni kellene a magasperontol). Ha igazi metrouzem lenne, ajkor a Nyugati p.u. megalloban ossze lehet kotni a M3-al, igy ezzel a vonallal is lehetne kombinalni (pl Ujpest - Csepel, Bekasmegyer - Koki).
2015. nov. 19. 04:18
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Max úgy hosszabbítják meg hogy hozzácsatolnak még 2 kocsit.:)
2015. nov. 19. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Ez konkrétan észak-déli regionális gyorsvasút néven benne is van a közlekedésfejlesztési tervekben, a H5-6-7 vonalak és a 2-es vasútvonal város alatti összekötéseként. Az első szakasz a Közvágóhíd elágazás-Astoria közötti lesz, optimális esetben a 2020-2027-es uniós költségvetési időszakban. A további nyomvonal nincs véglegesítve, valószínűleg az Oktogon-Lehel tér-(Margitsziget)-Szentlélek tér változat lesz a nyerő.
2015. nov. 19. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Ez a földalatt menő tervek nem igen valósulnak meg. Elvileg majdnem az egész pályát felszedik és helyébe villamospályát épitenek a közelében. Nagy szerepet játszik a 2024-es Olimpia.
Nem értem, miért kell lepontizni azt, amikor a M5-rol irtam, bezzeg az É-D regonális gyorsvatut válasz, fel lett pontozva, mikôzben a kettō egy és ugyanaz.
2016. febr. 14. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
#5-ös: a 2024-es olimpia kb. épp annyira esélyes, mint a föld alá vezetés és hosszabbítás. A villamosból szinte biztosan nem lesz semmi, egyszerűen megvalósíthatatlan akár már csak a Közvágóhíd-Boráros szakaszon a 2-es vonalán, az meg az év poénja, hogy majd Buda helyett a 4-6-osból csúcsidőben jó fele kapacitás eljön Csepelre, miközben így is maximálisan kihasznált a Borárosról Buda irányába. Ezek komolytalan, átgondolatlan tervek. A csepeli HÉV helyett csak úgy lehetne villamos, ha párhuzamosan menne (mint ma) még egy sínpár a Közvágóhíd-Boráros szakaszon. Akkor meg értelmetlen megszüntetni a HÉV-et ugyebár. Ha felszámolnak egy gyorsvasúti vonalat és villamost tesznek a helyébe, az akkor sem fejlesztés, ha átszállás nélkül lehet a Moszkva térig menni vele, mert kapacitáshiányos lesz és/vagy megbízhatatlan, lassú. A HÉV jelenleg megbízható és gyors. A meglévő vonalat kell fejleszteni, bővíteni, nincs mese. Ha az elvtársak kevésbé tömnék ki a zsebüket, jutna erre is. Budapest bőven megtermel annyi GDP-t, amiből ezeknek simán ki kellene jönnie. Ráadásul nem csak a csepeliek járnának jól vele, ha itt a Közvágóhíd, Haller utca környékén metró/föld alatti gyorsvasút közlekedne, ami villámgyorsan bemenne a belvárosba, közvetlen kapcsolatot teremtve a metrókkal, ez jó lenne az összes itt lakónak és dolgozónak is.
2016. máj. 8. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Inkább a másik irányba kellene meghosszabítani mert másfél órába telik bejutni az agglomerációból a Boráros térre a túlterhelt utak okozta dugók miatt.
2016. nov. 1. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
#8-as: A másik irányba sem ártana valóban, de az jóval kevesebb embert érintene, mint a metrókig hosszabbítás. Persze mindezek akkor kerülhetnek napirendre, ha nem lesz olimpia. Mondjuk ez az esélyesebb szerencsére, de a csepeli HÉV meghosszabbítása 50 éve van napirenden, emellett előfordulnak itt 50 éves vonatok is, szóval ha cserélik a vonatokat, felújítják a jelenlegi szakaszt, már annak is lehetne örülni, mert sajnos nagyon elhanyagolták a budapesti HÉV-eket. Még nem is a csepeli a legelhanyagoltabb, a ráckevei HÉV pályája, építményei jóval rosszabb állapotban vannak.
2016. nov. 14. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Kevesebbet érintene az igaz, de a Csepeltől délre fekvő településekről egyszerűen nem lehet normális időben bejutni a városba. Én 10 km-re lakom Csepeltől de volt, hogy majdnem 2 óra (!) volt bejutni a HÉV-hez. Az utóbbi években meg egyre rosszabb lett. Hiába építgetnek mindenféle fölösleges kamu utakat, úgyis mindenki a Rákóczi utat használja a bejutásra, ami az ország legterheltebb mellékútja egyébként.... Normális forgalom csak késő estétől hajnalig van rajta. Tudom, hogy úgyse fog tenni senki semmit, ahogy eddig se, de egy kötött pályás közlekedés sok mindent megoldana.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!