Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha most kezdenék el építeni...

Ha most kezdenék el építeni Magyarországon a vasúthálózatot, hová terveznél villamositott, kétvágányú fővanalakat?

Figyelt kérdés

Pl. Székesfehérvár-Kecskemét.

Számoljunk 4 Duna-, és 3 Tisza híddal.



ma 11:01
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Ha most kezdenék el építeni.... akkor azonnal le is állítanák, mert szarnak bele a vasútba.
ma 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
52%
Max terepaszzal való ide, nem vasúthálózat, aztán a játék kategóriába irhatnátok ki a vonatos kérdéseiteket 😅
ma 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

Alapvetően azok a fővonalak, ahol ma járnak az intercity nem rosszak szerintem. Talán Veszprém és Zalaegerszeg között egyenesebbre építeném.


Ezen felül én egy Győr-Székesfehérvár-Dunaújváros-Kecskemét-Szolnok vonalat.

Illetve egy Sopron-Szombathely-Zalaegerszeg-Nagykanizsa-Pécs-Baja-Szeged-Békéscsaba-Debrecen vonalat.


Amire figyelnék, hogy Budapesten a 3 fejpályaudvar helyett egy főpályaudvar legyen, ahol könnyű átszállni, illetve járhatnának átlós járatok.

ma 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
55%

Szerintem egy főpályaudvar kicsit kevés Budapestre. De lehetne pl Keleti-Kelenföld. Azért is jó, mert ugye közvetlen metró van a kettő között.


Hogy Magyarországra csak terepasztal kell, nem igazi vasút..? Aha, kedves kormányunkon kívül mindneki látja, hogy a vasút kéne legyen a fő tömegközlekedési és teherszállítási módszer, de valószínűleg a vasútfejlesztésből nem tudnak annyi pénzt ellopni, mint az autópálya építésből... Vag yén nem tudom, de pl volt az a megoldás, amit EU-s pénzből megcisnáltunk, hogy az egiyk határnál a teherautók vonatra sázlnak és átvisizk őket aámsik határra... Töredék a károsanyag kibocsátás, nem terhelik az utakat, nincsenek útban a többi autósnak.... de neeem, a kormány amint tudta leállította és inkább menjenek csak az utakon, hisz úgy lehet útdíjat szedni tőlük... nonszensz...

ma 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Egy teljes körpályát, a megyszékhelyeket összekötve, majd azokból küllőszerűen Budapest és a többi "belső" megyeszékhely irányába.


Hasonlóan, mint a moszkvai metróhálózat.


+a nemzetközi hálózatok irányába történő kiépítés

ma 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
4: nézd meg a bécsi főpályaudvart!
ma 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
46%

"Ha most kezdenék el építeni Magyarországon a vasúthálózatot, hová terveznél villamositott, kétvágányú fővanalakat?"

leginkább két helyre: egyet valahol délebbre a dunán, illetve egyet budapest ALÁ.

amúgy viszont elég necces. kis ország vagyunk egy hatalmas vízfej fővárossal és viszonylag kis méretű vidéki városokkal. nálunk akkor van jól kihasználva egy kétvágányú villamosított vasútvonal, ha vagy összeköttetésben van budapesttel, vagy jelentős nemzetközi forgalom is zajlik rajta.

ma 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Szegedre, illetve a Balaton mindkét partjára. Szeged felé eléggé problémás, hogy Ceglédtől csak egy vágány van. A Balaton déli párján napi szintű késés és kapacitáshiány van ugyanezen okból. Az északi meg nem is teljesen villamosított.
ma 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
100%
a balaton partján kábé másfél hónapig van értékelhető forgalom.
ma 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

11:41

Győr-Székesfehérvár-Dunaújváros-Kecskemét-Szolnok(+Tiszafüred+Polgár+Tiszaújváros+Miskolc?)

ma 12:41
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!