Kifizetnéd a jelenlegi jegyár két-,háromszorosát a vonaton, ha:?
-nem lenne késés
-modern, 10 évesnél nem régebbi járművek üzemelnének
-nyáron és télen is 20-23 C lenne a hőmérséklet a vonaton
-a menetidő 100 km-re vetítve 20 perccel kevesebb lenne
"jobb ülni a csúcsforgalomban a dugóban és idegbajt kapni a sok autóstárstól, ugye"
olyan helyen kell lakni, ahol ez nincs. Probléma megoldva.
Az a probléma ezzel, hogy így a teljes áron jelenleg 3500 forintba kerülő, 200 kilométeres vonatút kb. 7-10.000 forintba kerülne. Na már most ez azt jelentené, hogy egy odaút árából autóval oda-vissza jóformán megjárnám ezt a távot, ha pedig többen utaznánk, akkor már többszörös szorzó lenne árban az autó javára a vonattal szemben.
Én tényleg imádom a tömegközlekedést használni, semmi bajom vele, de ez így egyszerűen nem érné meg, legfeljebb csak ingázásra, és úgy is inkább akkor, ha a munkáltató fizeti a 86%-át.
Kétszeresét akkor fizetném, ha a kapum elől indulna, mint az autóm, és ott rakna le a kapu előtt, ahová megyek.
Nem a 20 perc plusz üldögélés zavar, amit olvasással töltök, hanem a 20 perc gyaloglás az utazás előtt, meg 30 perc gyaloglás utána, hőségben, esőben, fagyban.
A 23 fok is durva nyáron. Az Interrégiókon kb. ennyi volt egész nyáron. Felszáll az ember rövidnadrágban, pólóban, megizzadva a 36 fokban, erre az izzadság ráfagy. A MÁV-Start egyik baromsága, hogy nem képes megérteni, hogy nem ugyanolyan hőmérsékletre van szükség akkor, mikor az utasok nagyjából meztelenül utaznak, mint akkor, amikor nagykabátban utaznak. Nyáron bőven jó volna a 26 fok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!