Jelenlegi tervek szerint az M5 metró első szakasza miben módosítaná a 23-as buszok közlekedését?
1-es pontosan leírja, ez a kártékony féreg Lázár minden, a fővárosi régió számára fontos projektet lehúzott az előkészítés alatt álló (!) projektek listájáról, többek között az M5 metróhoz kapcsolódó összes projektet.
A 23-as buszt ezzel együtt annyiban biztosan érinti majd egyszer ez a projekt, hogy Pesterzsébeten várhatóan a mostani HÉV vonalra kell ráhordani az utasokat a Nagykörút helyett, tehát a fő cél Pesterzsébet felső térsége lesz, valahol ott lesz a buszok jó részének végállomása, az átmenő járatok pedig várhatóan érinteni fogják azt, adott esetben betéréssel.
A Soroksári úton alapjárati kiszolgálás kell majd, de hogy ez a 23-as lesz-e vagy valami teljesen más járat, az a jövő zenéje, ahogyan az is, hogy e járat elérné-e a Boráros teret vagy az új Közvágóhíd állomásnál érne véget.
majd ha Demszky visszajön, 20 év alatt csinál majd 3 megállót, feleslegesen
a busz köszöni jól van...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!