Nem lenne megoldás a MÁV körüli káoszra, ha pl. egy óránkénti járat 9 percenként menne plusz 1-2 kocsival és a menetrenden lazitanának?
Elgondolkodtál már azon, hány vonal van, hány járat mindenhová egy nap, ezeket hogy kell megszervezni, hogy egy vágányon egyszerre csak egy vonat lehen? (Meg a tehervonatokat is figyelembe kell venni).
A menetrend megszervezése igen komoly feladat, nem lehet egy vonalon megváltoztatni, mert az egész rendszer teljesen összeomlik.
"Itt én kérdeztem!"
Azért mondtam hogy csinálj egy új menetrendet hogy rájöjj mennyire nem egyszerű az ha valahol belenyúlsz a rendszerbe ilyen mértékben.
Az összes csatlakozó vonalon is bukik a menetrend....
Ha példázl a Budapest - Dombóvár vonatot eltolod fél órával, akkor Pusztaszabolcson is el kell tolni a csatlakozásokat, Sárbogárdon is a Baja felé menőt, Dombóváron a Kaposvár, a Pécs és a Bátaszék felé menőt, emiatt aztán Kaposváron és Gyékényesen sem akkor fog odaérni a vonat amikor eddig és Fonyódon sem lesz csatlakozás a kaposváriról. Szentlőrincen Sellye és Szigetvár felé borulnak a csatlakozások, Pécsen pedig Villány felé ahonnan pedig Mohács és Pélmonostor felé is borul a rendszer. Emiatt a horvátoknál is módosítani kellene a Pélmonostor - Eszék vonatokat.
Sok helyen pedig pedig a buszok is a vonatokhoz vannak hangolva. Pincehelyen, Hőgyészen, ...
És akkor hogy müködne szerinted a dolog? Aki reggel 7-re akar bemenni munkába, az 5 helyett 3-kor induljon éjszaka? Meg félután 7 helyett 9-re érjen haza?
Ennyire ostoba nem lehet senki, egész ritka kivétel vagy!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!