Mennyire tartjátok fontosnak a villamosközlekedés fejlesztését egy városban?
Bár Magyarországon csupán 4 városban van villamosközlekedés. Az adott városokban mennyire fontos számotokra, hogy korszerű és biztonságos villamosok közlekedjenek?
Valamikor régen az országban volt még 2-3 vagy több város ha jól tudom, ahol szintén közlekedtek villamosok, viszont idővel az egyre szélesebb körben elterjedt autóbuszok kiszorították a kötöttpályás járműveket, vagy már nem tudom mi volt az ok, de felszámolták őket.
Örülnétek neki, ha több városban építenének ki villamoshálózatokat, valamint újra fellehetne lendíteni a villamosközlekedést?
Kíváncsi vagyok a válaszokra.
semennyire, ha lehet minel jobban lotyogjon es instabil legyen, mint indiaban a teton is lehessen utazni es ha lehet sokszor kelljen megallni mert vagyelferdult a kerek, aztan ha lehet akkor neha a villamos csusszon ki a sinek miatt.
ja es legyunk indiaiak.
Villamost olyan helyen érdemes létesíteni, ahol van egy vagy több nagy utasforgalmú viszonylat, amit érdemes leválasztani a közúti közlekedésről.
A Tram-Train-hez hasonló járműnek is lenne értelme több helyen, pl. Veszprém - Balatonfüred - Tihany vagy Hévíz - Keszthely - Balaton-Airport
Csak ott érdemes villamosközlekedést kiépíteni, ahol van olyan széles út, hogy a villamossínen nem közlekednek autók, mégis járható marad mellette az út.
Bp-en kívül úgy tudom, Miskolcon, Debrecenben és Szegeden van villamos. Máshol szerintem nem is kell.
"mennyire fontos számotokra, hogy korszerű és biztonságos villamosok közlekedjenek?"
Semennyire. Én azt szeretem ha kilóg belőle a lábam annyira el van rohadva. A vezetékek is lógnak belőle mindenhol és vigyázni kell nehogy megzárron! Ja és 50 évesnél fiatalabb villamost nem akarok látni!!
"Örülnétek neki, ha több városban építenének ki villamoshálózatokat, valamint újra fellehetne lendíteni a villamosközlekedést?"
Igen.
Pécsett, Nyíregyházán és Szombathelyen volt villamos.
Az autóbuszok terjedésének következtében a kihasználatlanság miatt lettek megszüntetve.
#9: Nem egészen. Az 1968-as közlekedéspolitikai koncepció alapján a villamosokat megszüntették, és buszokkal váltották ki. Volt ahol az utolsó napokban is még elég nagy forgalmat bonyolított le a villamos. Ugyanígy szüntettek meg forgalmas vasútvonalakat is, és váltották ki busszal.
Szóval az ok-okozat nem (minden esetben) stimmel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!