Miért nem az állomásokon dolgoznak a MÁV alkalmazottak?
Nem "szakértők" kellenek, hanem megfelelő mennyiségű és minőségű jármű, meg megfelelő állapotú sínek. Attól, hogy kimegy 30 "szakértő" a lerobbant BzMothoz, nem fog a késés eltűnni. Meg állíthatnál te 20 méterenként "szakértőket" a sínek mellé, attól azok ugyanúgy meggörbülnének a 40 fokos melegben. Tudod, mi kellene? Pénz. A megfelelő helyekre. Amiből vehetnének új szerelvényeket, felújíthatnák a régieket, és persze anyag, eszköz, és pénz arra, hogy fokozatosan az egész hazai sínhálózatot felújítsák.
Arról pedig szemmel láthatóan fogalmad sincs, hogy egy vállalat hogyan épül fel, és hogyan működik. Például egy vasúttársaságnál nem csak mozdonyvezetők, gépészek, meg jegyvizygálók kellenek. Nyilván ők azok, akikkel közvetlenül találkozol, és akik közvetlenül irányítják a járműveket, de ha csak ők lennének, működésképtelen lenne az egész. Ahhoz, hogy jegyet tudj venni, kellenek pénztárosok. Ahhoz, hogy ők jegyet tudjanak kiadni, vagy hogy online jegyet tudj venni, kellenek informatikusok, akik fejlesztik és karbantartják a rendszert. (Az most egy más kérdés, hogy a jegy.mav.hu oldallal kapcsolatban azért tudnék mit kifogásolni. De legalább működik, létezik, a semminél több, és ez sem magától jött létre.) Meg hogy mást ne mondjak: a pénzügyeket is valakiknek kezelniük kell, nem a mozdonyvezetők fogják a fizetéseiket bérszámfejteni. És ez csak egy része az összes szükséges munkakörnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!