Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem az állomásokon...

Miért nem az állomásokon dolgoznak a MÁV alkalmazottak?

Figyelt kérdés
Hiába tiltották be a home officet, állítólag Budapesten vannak irodában. Úgy, hogy közben iszonyat késések vannak. Nem az állomásokra kellene inkább jönniük szakérteni és elkerülni a késést? Ennyi erővel lehetne valami más országban is valóban képzett és kompetens munkaerő. Esetleg a fizetésük helyett vehetnének normális vonatokat.
júl. 9. 13:34
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
100%
Kérdező, nem vagy tisztában egy vasútüzem működésével. De ahogy olvasom megérteni sem akarod, nem csak a fizikai munkára kellenek emberek. Ha lennének is, háttér infra nem biztos, hogy biztosítva lenne.
júl. 12. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
100%

Nem "szakértők" kellenek, hanem megfelelő mennyiségű és minőségű jármű, meg megfelelő állapotú sínek. Attól, hogy kimegy 30 "szakértő" a lerobbant BzMothoz, nem fog a késés eltűnni. Meg állíthatnál te 20 méterenként "szakértőket" a sínek mellé, attól azok ugyanúgy meggörbülnének a 40 fokos melegben. Tudod, mi kellene? Pénz. A megfelelő helyekre. Amiből vehetnének új szerelvényeket, felújíthatnák a régieket, és persze anyag, eszköz, és pénz arra, hogy fokozatosan az egész hazai sínhálózatot felújítsák.


Arról pedig szemmel láthatóan fogalmad sincs, hogy egy vállalat hogyan épül fel, és hogyan működik. Például egy vasúttársaságnál nem csak mozdonyvezetők, gépészek, meg jegyvizygálók kellenek. Nyilván ők azok, akikkel közvetlenül találkozol, és akik közvetlenül irányítják a járműveket, de ha csak ők lennének, működésképtelen lenne az egész. Ahhoz, hogy jegyet tudj venni, kellenek pénztárosok. Ahhoz, hogy ők jegyet tudjanak kiadni, vagy hogy online jegyet tudj venni, kellenek informatikusok, akik fejlesztik és karbantartják a rendszert. (Az most egy más kérdés, hogy a jegy.mav.hu oldallal kapcsolatban azért tudnék mit kifogásolni. De legalább működik, létezik, a semminél több, és ez sem magától jött létre.) Meg hogy mást ne mondjak: a pénzügyeket is valakiknek kezelniük kell, nem a mozdonyvezetők fogják a fizetéseiket bérszámfejteni. És ez csak egy része az összes szükséges munkakörnek.

júl. 16. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:
#12 : Ha nincs eszközre pénz, akkor nem ide oda kell terelgetni az embereket, hanem először leépíteni, aztán eszközt venni, az emberek pedig onnan dolgozzanak ahonnan a maximumot tudják adni. Ezek a látszat intézkedések semmit sem érnek!
júl. 17. 09:31
 14/17 anonim ***** válasza:
85%
Nappal hogyan lehet ekkora sötétség?
júl. 17. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Takarító vagyok egy kórházban. Délután lesz egy szemmütétem, éjjel majd a sürgősségin ügyelek. Valahogy így gondolod?
júl. 18. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:
#15 : Az nem megoldás, hogy beülnek egy irodába és onnan nézegetnek. Ez miben más, mint az eddigiek? Ugyanúgy tehetetlenül nézegettek eddig is.
aug. 2. 07:54
 17/17 anonim ***** válasza:
100%
Figyelj, kispajtás! Ha én könyvelő vagyok, akkor az irodában tudok tevékenykedni, de az esztergagép mellett. Ha logisztikát tanultam, azt nem a vágányok mellett tudom hasznosítani. Ha ott állok menetrenddel, stopperel és jegyzem az időket, az mire jó? Ezeket az adatokat le tudom hívni az irodában is. Ráadásul a késések nem ott keletkeznek, ahol regisztrálni lehet őket.
aug. 2. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!