Miért ilyen retek a MÁV?
19
Alapból háromnegyed órás késéssel indult 10-15 perc már senkit nem hatott volna meg.
#21
Mit mondanának már le, egy sineken lévő vonatjáratot amin 500 utas van, egy csöves miatt? Csak baleset vagy műszaki hiba miatt forduhat elő ilyesmi...
#21:
Még mindig hülyeségeket állítasz. Ilyen egyszerűen nincs, hogy egy hobó miatt kivonnak egy egész szerelvényt a forgalomból.
Nem a hobó miatt vonják ki, hanem mert annyi késést szed össze a leszállítás miatt. Ha szerencsés a helyzet, akkor 10 percen belül ott a rendőr, ha nem, akkor fél óra, 40 perc állás. Sok leszállítást láttam már, sosem lehetett ezt előre tudni. De amikor már 50 percet késik egy vonat, akkor már jöhet az utasítás, hogy ne menjen tovább vagy csak egy adott megállóig, onnantól vége. Akkor mindenki döntse el, hogy ki járt jobban, az utas, a vasúttársaság vagy a hobó.
És hogy miért mondhatják le egy óra késés környékén a vonatot, egyszerűen azért, mert annyira felborul miatta a vasúti közlekedés, hogy nincs értelme továbbvinni. Az utas ekkora késésnél már visszakérheti a jegy árát, kvázi ekkor már szívességi alapon menne a fuvar tovább. Meg gondolj bele, egy órát késik a vonat, a mozdonyra már rég máshol lenne szükség, a kocsikra is máshol lenne már szükség, borul az egész minden.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!