Miért ilyen retek a MÁV?
2
De arról igen hogy ha egy 2 órás úton több mint egy óra telik el mirecarra téved a kaller, és akkor se csinál semmit pedig nem volt jegye a csövesnek egyáltalán.
Nemcsak a MÁV ilyen.
Egyszerűen arról van szó, hogy minden ami "állami", az lepukkant, elmaradott, lemaradott, elavult, szétesik, stb.
Állami oktatás, állami EÜ, állami nyugdíj, állami kórház egyszerűen ide illik a MÁV is, minden ez a kategória.
Az elmúlt 30 év politikusainak elévülhetetlen bűne ez, mindegyiknek megvan a része benne.
Mielőtt utazom itt országon belül, a yutubon megnézek néhány indiai, pakisztáni, bangladesi személyvonatot...
Ezek után már nem reklamálok.
6
Színvonalban nem nagyon van már diffi.
Több dolgot írtál le:
-nem működött a klíma
-felszállt egy csöves, aki nem volt éppen tiszta
-csak egy óra elteltével jött a kalauz.
Nos, ahhoz, hogy egy csöves felszállt a vonatra, a MÁV-nak nem sok köze van.
A kalauz "késői" megjelenéséhez az is hozzájárulhat, hogy tömve van a vonat, és ennyi idő kellett ahhoz, hogy eljusson addig a kocsiig. Erről sokat persze nem tudunk, nem írtál róla.
Az, hogy a klíma nem működik, sajnos néha előfordul, először is a kalauznak kell szólni, hátha tud vele valamit kezdeni (bár ebben a márciusi kánikulában nem biztos).
A csövest meg kidobni nem tudja a vonatból, csak a következő állomáson tudja leszállítattni, erről sem tudunk semmit.
Egyébként nem ez az általános, általában működik a klíma, nincsenek csövesek a vonaton, a kalauz megérkezése meg ugye az utasok számától is függ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!