Mit lehetne tenni annak érdekében, hogy a MÁV ne legyen egy ekkora hulladék?
Nyilván a nagyobb finanszírozás a végső megoldás, de az azt megelőző lépéseket nem lehet kihagyni.
Tehát a vállalatot át kell alakítani és integrálni egy országos, agglomerációs és regionális szervezetbe. A probléma ezzel többek között, hogy óriási ráfordításigénye lenne, mielőtt még el lehetne kezdeni önteni bele a lóvét. És nem csak direkt pénzügyi, le kellene cserélni a vezetés nagy részét valószínűleg sok esetben középvezetői, műszakvezetői szintig, hogy egyáltalán át lehessen állni bármiféle jobb vállalati kultúrára. A fent említett integrációs folyamatokat éves léptékben kell mérni. Jó eséllyel az alsóbb szinteken is jelentős állománycserére lenne szükség középtávon. És ha ez megvan, akkor lehetne lapátolni a pénzt, hogy fejlődjön is a vasúti közlekedés.
Felújítani a teljes magyarországi vasúti infrastruktúrát, lecserélni a járműállomány 70-80%-át, azonnal megemelni minimum a duplájára minden dolgozó fizetését.
Ehhez három dolog kell: pénz, pénz, pénz. Ennek minimum egy része meglenne, ha beszüntetnék a MÁV szétlopását a felsővezetés által, visszavennék az eddig ellopott pénzt, illetve racionalizálnák a vízfejet.
A MÁV ennek a rövidítése:
Miért Állnak a Vonatok :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!