A Van Hool buszokat eleve ipari hulladéknak gyártották, vagy már csak akkor voltak személyszállításra alkalmatlan állapotban, amikor a BKV megvette őket?
Figyelt kérdés
2023. jún. 9. 20:30
2/3 anonim válasza:
Eredeti szolgálati helyeiken normális utak vannak, így oda megfelelő konstrukciók voltak ezek. Az magyar sajátosság, hogy a busz odaveri a seggét az aszfalthoz, csörög-zörög a hepehupás-kátyús úton. Amúgy a LOV-ok és az RCT-k kivételével mind igényes állapotban vannak belülről. Budapesti viszonylatban a MUT-ok, MUU-k, SXE-k ülései extra kényelmesek. Az MPW-k belső színterve nagyon hangulatos, bár az ülések kicsik és kemények, de cserébe sok az állóhely. A MUM-ok és SCD-k is jó utaskomfortot nyújtanak. Ami mindegyikben gyenge, az a klíma. De nem is baj, mert a menetszél nekem jobban bejön. Szerencsére a legtöbb pesti VH-buszra utólag raktak nagy, nyitható ablakokat, ez alól talán csak az MKL-981 a kivétel.
3/3 anonim válasza:
Nekem a Van Hool buszokkal az a bajom, hogy rohadtul hangosak.
Panelban lakom, még zárt ablaknál is konkrétan remeg minden amikor ezek a szarok mennek a ház előtt. Zárt ablaknál csinál 80-90 deciben zajt. Miközben a modernebb buszoknál ha két irányból egyszerre jön kettő még akkor sem zavaróak NYITOTT ablak mellett sem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!