Miért van az, hogy ha a MÁV felújít egy vonalat, akkor az rosszabb lesz, mint volt?
Nincs ilyen.
Hamis a kérdésedbe csomagolt állítás.
Mind az alépítménynek, mind a felépítménynek konszolidálódni kell.
Itt látod miről beszélek:
Ezeket a kialakításuk, építésük során tömörítik, stb, de teljesen véglegesre nem lehet őket megcsinálni, mindig van mozgásuk, tömörödésük miután ráengedik a forgalmat.
Régen egy nagyobb pályajavítás után 20kmh-val engedték csak rá a vonatokat 1 hónapig, aztán 40kmh megint 1 hónapig és így tovább. Ma már a jobb technológiának és gépeknek köszönhetően magasabb sebességen, 80kmh-val tudják visszaadni a forgalomnak a pályát. De még így is sok-sok vonatnak el kell haladnia a javított szakaszon hogy egyrészt minden a helyére kerüljön, másrészt megelőzzék az esetleges baleseteket. EZ mindenhol így van, japánban és kínában is, mert a föld meg a fizika az ott is ugyanaz mint nálunk.
Ha azonnal ráeresztenék nagy sebességgel a forgalmat, akkor a nagy erőhatások miatt komoly károk keletkeznének a pályában. A betonozott műtárgyak még nem kötöttek meg teljesen, a földmunkák nem állapodtak meg teljesen, így könnyebben sérülnének és lehetne előlről kezdeni az építést.
Én a 80-as vonal mentén lakom. A pálya és felsővezeték teljesen felújotott. Minden állomás magas peronos, Rákos kivételével.
Mindegyikben van utastàlyékoztatás és óra. Új fel7ljárók épültek. Szóval tuti, H ki gy nem az öszes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!