Mikor jön változás a MÁV-nál?
Európa egyik legpocsékabb vasútvonala.
Nem meglepőek a fél órás késések, csatlakozás nem vár be minket, aztán várhatók egy órát a következő vonatra.
Vasúti pénztárban nem tudnak visszaadni 10 ezersbol.
Sok vasúti kocsi pocsék állapotú.
Ha ennyire pocsék akkor mikor lesz vajon változás a MÁV-nál?





A vasút fejlődik, bár az tény, hogy nem olyan ütemben ahogy kellene és Bp-Belgrád helyett lehetett volna értelmesebb vasúti beruházást is csinálni, de ettől még sokat fejlődött a máv az elmúlt években.
Szerintem az nem jó, ha pl az osztrákokhoz próbáljuk hasonlítani a mi helyzetünket, mert a realitás talaján kell maradni De viszont az sem jó, ha elfogadjuk, hogy mi csak ilyen lassan tudunk fejlődni, mert pénz az lenne jó pár fontosabb beruházasra, csak nincs akarat vagy más fejlesztést hajtanak végre.





#11 A MÁV nem fejlődik, csak pusztul. A pályán és az infrastruktúrán nemhogy érdemi felújítás, de még állagmegóvó karbantartás sincs. Sorban zárnak be a mellékvonalak, mert nincs kivel és mivel üzemeltetni. A járműállomány állapota folyamatosan romlik, új járművek nincsenek.
Nem kell feltétlenül az osztrákokhoz hasonlítani, de már balkáni színvonalúnak nevezni a MÁV-ot sem szidás, hanem meg nem érdemelt bók. A környező országok közül romániában rosszabb a vasút, Ukrajnában nem tudom, van-e még egyáltalán, de minden egyéb ország fényévekkel előttünk van. Igen, Szerbia is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!