Ki emlékszik még rá amikor az esztergomi vonatok a Margit híd budai hídfőjéig jártak?
ez akkor volt, amikor a vasúti hidat újították fel
azt nem tudom, hogy a HÉV felsővezetéke elbírná-e a flörtöket. Az emeletes vonatok is kérdéses, hogy mindenhol elférnek-e
A HÉV jelenleg 1500 volt egyenárammal megy, a vonat sok ezer volt valtóárammal megy. A Flirtjeink nem kétáramneműek, így vagy a HÉV vonalnak kell sok ezer volt váltóáramú felső vezetéket kiépíteteni, vagy olyan motorvonatot venni rá ami mindkét feszültséget tudja.
#2: Azért nem mentek be a Batthyány-ig (szerintem), mert dízel füstje bennragadna az alagútba, ha túl mélyen beengednék a dízeles szerelvényeket, beljebb csak elektromos járművek mehetnek uutasforgaloban. Ezért is nincsen dízelmetró (na jó teherszállításra az M3-ason és éjszakai karbantartásra van, arra kíváncsi vagyok én, hogy hova megy annak a füstje 😉 )
2008 nyarán volt. Aquincumnál megvan még az átkötő vágány, de nincs villamosítva. Illetve ami nagyobb gond, hogy a hév vonalon más a vontatási feszültség és áramnem (25 kV AC / 1000 V DC). Ezt leszámítva megoldható lenne.
Itt egy tanulmány ezzel kapcsolatban:
8-as:
Egy szóval sem írtam, hogy emiatt építették...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!