Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mennyit dolgozik egy mozdonyve...

Fiktívszemély kérdése:

Mennyit dolgozik egy mozdonyvezető és milyen a munkarendje?

Figyelt kérdés

Mostanában látni, hogy csalogatnak mindenkit a jó fizetéssel, de tulajdonképpen mennyit kell ezért a pénzért dolgozni? Mennyi szabad ideje van az embernek?

KÉREM CSAK A TÉMÁBAN JÁRTASAK ÍRJANAK! MEGMONDÓ EMBEREK ÉS FOTEL HARCOSOK KÍMÉLJENEK!

Válaszokat előre is köszönöm. :)



2023. aug. 28. 15:32
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
82%
Mindenhol fix a munkaidő hossza. Az törvényileg szabályozott. A többi attól függ, hogy hol végzel, hol kell kezdened és legfőképpen, hogy hol laksz. Nem ritka, hogy utazásokkal együtt megvan a napi 12-14 óra is.
2023. aug. 28. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
79%
Havi 180 óra az alap efölött is elhet, de ez a minimum.
2023. aug. 28. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim válasza:
89%

12 órázik: nappal, éjszaka, szabad, szabad

Van amikor hamarabb végez és csak 6 órát van távol, de általában inkább 12-14 a jellemző. Tegnap pl 20 órát volt oda..

Család mellett szívás:/

2023. aug. 29. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
73%

Nekem havi kb 200-240 óra távollétet jelentett az otthonomtól (utazással együtt.) Sok cég van, mind más és más. Van ahol csak havi 160 óra, van ahol 200 fölött. Van ahol megvan a négy napos ciklus (mint ahogy előttem írták nappal, éjjel, két nap szabad). Vannak olyan magánvasutak ahol több napos a munka tehát panzióban kell aludni. A MÁV-Startnál akkora a létszámhiány, hogy a legtöbben szó szerint csak aludni járnak haza. Havonta csak egy szabad hétvége van, és a vasút az ünnepek alatt sem áll le. Meg lehet szokni, meg lehet szeretni ezt a hivatást. El kell dönteni ki mit vállal és mennyiért. Ennek megfelelően célszerű a vasúttársaságot megválasztani. Igen, vannak cégek amik hatalmas pénzeket fizetnek de annak oka is van.

A legtöbb helyen havi vezénylés van, nem egyszerű variálni, a szabadságokat jóval előtte le kell adni.

Ha csak a pénzért vágnál bele akkor egyáltalán nem javaslom.

2023. aug. 29. 08:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
64%
Tenyleges munkaidö normalisabb cargos cegeknel havi 100-150 ora, ehhez hozza lehet meg szamolni 20-30 ora utazasi idöt pl. Sopronbol vagy Györböl es havi 5-6 ejszakat szallodaban. Fizetes netto 3000...3500 € plusz 13., 14. havi, plusz evvegi bonusz (15. havi fizu kb) ha megy a bolt, plusz adovisszaterites (16. havi fizunak felfoghato). Nem nagy durranas ahhoz kepest, hogy 0-24 barmikorra beirnak dolgozni. Akinek van kedve vallalhat tulorat, ugy nyilvan haza lehet vinni 5-6 ezer Eurot is havonta.
2023. aug. 29. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
86%

Ha a cég nem üldözte volna el az embereket akkor nem kéne csalogatni...

A Startnál a hatalmas hiány miatt szinte minden nap lehet jönni, ha akarsz ha nem. Havi 200-210 vezényelt óra. Átlag kb. 10 órás egy szolgálat. Szabadidő nagyjából 0, kivéve ha nem vagy a vézénylő haverja vagy sz*rszervezeti tisztségviselő.

#3-nak. Papíron... a valóságban így néz ki: nappal-nappal-éjszaka, üres nap vagy nappal-éjszaka-éjszaka üres nap. P napon is kötelező dolgozni.

Hozzáállás fentről: a dolgozó azért van, hogy ba**ogassuk. Ha van rajta sapka azért, ha nincs azért. A fiatalok pár éven belül lelépnek magáncéghez, az öregek meg már csak a nyugdíjt várják. Fizetés köszönőviszonyban sincs azzal amivel csalogatnak.

Magáncégeknél sincsen kolbászból a kerítés, de a Startot lehetetlen felülmúlni.

2023. aug. 29. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
75%
Érdekes, hogy a MÁV-ról ennyire rosszak a vélemények, pedig én úgy tudom, hogy még ők a legkorrektebb munkáltatók ilyen szempontból. Rokonom a MÁV Startnál dolgozik és fixen megoldották neki, hogy az év nagy részében a lakóhelyén kezdjen és csak ritkán kelljen távolra utaznia. Oké, van, hogy bejön valami kényszerből, de ő azt mondja, hogy teljesen korrektek vele. Előtte a Rail Cargo-nál dolgozott, ahol beígérték neki ugyanezt, hogy figyelemmel lesznek erre, ehhez képest Letenyén lakik és szinte mindig Debrecen környékére vezényelték ki vagy ott végzett. Ha mégsem, akkor Sopron környékén végzett és köszi, oldd meg, hogy visszajuss a lakhelyedre. Állítólag a magánvasutak nagy része detto ugyanez, miután beszélt erről másokkal is, ezért döntött végül a MÁV-nál, mert ott legalább a lehetőségekhez képest figyelnek erre.
2023. aug. 29. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
90%
Ja igen, azt hozzáteszem, hogy amikor átment, akkor feleannyit keresett a MÁV-nál, de azt mondta, hogy még így is megérte neki. Hiába keresi degeszre magát az ember, ha az egész szabadideje rámegy az utazásokra és semmire nem marad ideje.
2023. aug. 29. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
68%
Jah, figyelnek, Lajosmizse-Bp. vonal, reggel 4:47, Pestszentimre... a kalauz szegedi, a vasútőr esztergomi... :)
2023. aug. 29. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
100%

"Jah, figyelnek, Lajosmizse-Bp. vonal, reggel 4:47, Pestszentimre... a kalauz szegedi, a vasútőr esztergomi... :)"


Figyelnek, igen, mert a kecskeméti (szegedi) személyzet gyakran a szolgálat későbbi, végzős részében a Nyugatiban a szegedi IC-re ül át, és úgy ér véget a szolgálat majd a honos telephelyükön (Kecskemét, Kiskunfélegyháza, Szeged stb.).


A vasútőrt hagyjuk, az egy külön világ.

2023. aug. 29. 23:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!