Nem lenne értelesebb a 92-es buszt meghosszabbítani az Örs Vezér teréig?
Figyelt kérdés
2023. jún. 25. 18:56
1/10 qkker1 válasza:
Tedd meg a javaslatot a BKK-nak!
2/10 anonim válasza:
Dehogynem , de 2008-ban akkora lakossági ellenállás bontakozott ki a Rákosszentmihály vasútállomás közelében élők körében a hosszabbítás révén megszűnő buszközlekedés miatt, hogy végül letettek róla és azóta is gyakorlatilag a 144-es teljesítményébe van beépítve aránylag feleslegesen a 92-es ily módon hiányzó szakaszáé. (Nem meglepő módon nem a 192-est akarták megtartani maguknak :)
3/10 A kérdező kommentje:
Erről az ellenállásról nem is hallottam még. Igazából nem értem, hogy az ottani lakók miért voltak/vannak kiakadva ezen: Milyen megszűnő közlekedés? Nem bírnak négy percet gyalogolni a Pálya utcáig? Egyrészt. Másrészt,ki száll le és fel Rákosszentmihály v.á.-nál? Ott nincs működő vasútállomás. SEMMI. Az egyik ok(a sok másik mellett),ami miatt szerintem lenne értelme meghosszabbítani, az pont az, hogy a mostani végállomása gyakorlatilag csak egy tárolóhely, hogy valahol legyen vége a vonalnak, meghogy megforduljanak ott.
2023. jún. 25. 22:39
4/10 A kérdező kommentje:
Ma is mentem a Pálya utcáig Csömör felől, senki se maradt a buszon,aki végigment a vasútállomásig, és ez hétköznap délután is így szokott lenni. Szintén hétköznap kora délután szoktam felszállni a Pálya utcánál Csömör felé, amikor akár többen felszállunk, még senki sincs a buszon, szóval a végállomást kb senki sem használja.
2023. jún. 25. 22:42
5/10 anonim válasza:
Az a 4 perc lehet néhány embernek csak kttő, másokak egy óra.
6/10 A kérdező kommentje:
Azért az megnézném, hogy akár még egy idős embernek is hogy lenne egy óra séta egy négy perces út. Ha ennyire fáj valakinek a lába/egyéb egészségügyi problémája van,az inkább maradjon otthon. Ennyi erővel ne menjen sehova. De eleve maradjunk a már említett ténynél, hogy ki száll fel/le ott. Se működő vasútállomás, lakóház sincsen nagyon sok,nekik tényleg ott a Pálya utca,vagy a 144-es.
2023. jún. 26. 13:34
7/10 A kérdező kommentje:
Most meg is néztem a két megálló közötti távolságot. 356, illetve másik irányban 354 méter. Egyaránt 4 percet ír.
2023. jún. 26. 14:05
8/10 anonim válasza:
Nekem mások az emlékeim. A 192-es helyett a 46-os indult a vonal Rákoskeresztúr - Cinkota - Mátyasföld részén.
A 44-es vonal átszervezéséből született a 244, korábban a 44A járt azon a vonalon ahol most a 44, a 44 pedig a Mátyás Király utca - Csömöri út - Szlovák út - Rákosi út - Mátyás Király utca útvonalon nem a Centenáriumi lakótelepen végződött.
A 92-es meghosszabbítása nem az Örsig volt tervezve, csak a Füredi lakotelep széléig.
De sajnos 2008 óta semmiféle tömegközlekedési fejlesztés, átszervezés nem történt sajnos a XVI kerületben. A 92-es ráhordó járat lehetne a körvasútra, ha a végállomásánál épülne peron, de ez sem történt meg.
9/10 anonim válasza:
A 92-es végállomása akkor halt ki, amikor a 177-es 231-esként az Örsig hosszabbodott.
10/10 anonim válasza:
A gödöllői HÉV vonalat az örsi metróval mikor kötik össze? Akartak egy leágazást Rákoskeresztúrra is elhozni belőe. Ezek is csak tervek voltak, amik elhaltak. Aki tud, járjon taxival, a többi meg akassza fel magát!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!