Miért szigorúbbak a BKV ellenőrök mint a MÁV kalauzok?
Rendszeres utazok vonattal és BKVval. BKV ellenőrök általában le sem akarják engedni büntetés nélkül rendőrt hívnak stb
Vonaton meg inkább le akarják szállítani az embert büntetés nélkül...de így sem akar leszállni azért hívnak rendőrt
Na ja, bkk-n mit èrnek a leszállìtással? Felszáll a 4 perc múlva èrkező következő járatra 😅
Vonaton pont az ellentettje, ha csak nem valami elővárosi járat, ami 15 percenkènt megy, akkor a bliccelőnek nem igazán akaródzik leszállni ès 1 órát vesztegelni valahol a semmi közepèn 😀
"A MÁV emberséges, mivel ha elkapnak az első lépés, hogy emelt áron vásárolhatsz jegyet, a pótdíjazás vagy utazásból való kizárás csak azután következik, hogy ezt megtagadod. A BKK egy mocskos aljas banda, ott arra mennek rá hogy minél több pótdíjbevételt termeljenek, érvényes jegyekbe is képesek belekötni, mert például halványan nyomott rá a gép, de erről nem én tehetek."
Emberséges egy f.szt, a vasúton is kifogtam olyan buzgómócsing kallert, aki megbüntetett jogosulatlan diákkedvezmény miatt, mert a három nappal azelőtt kiadott hallgatói jogviszony igazolást mutattam fel, nem pedig a szabálykönyv által előírt ideiglenes diákigazolványt. A BKV-n is ki lehet fogni emberséges arcokat, aki odébb néz, elkezded keresni a bérletet és csak legyint, vagy pl. HÉV-en (még a BKV-korszakban) simán felajánlotta a fővárosi szakaszon, hogy "fiatalember, lehet ám nálam jegyet is venni", és rögtön utána hogy "fiatalember, hát nem muszáj azt itt és most kilyukasztani".
Egyébként meg oké, hogy a BKV pótdíjai borsosabbak, de sokkal nagyobb a bliccelő tömeg, amivel kezdeni kell valamit, illetve sokkal nagyobb bevételkiesést kell pótolnia. A MÁV-nál néhány megállóhelyen belül egészen biztosan jön a kaller, szóval nem éri meg a megúszásra játszani. Míg a BKV-n tömegek űzik a bliccelés sportágát.
A MÁV az állami vasúttársaság, így ha adott pénzügyi ciklus végén mínuszban jön ki, az állam úgyis fizeti a mínuszt.
Ezzel ellentétben a BKK és a teljes budapesti tömegközlekedés BUdapest Város Önkormányzatának költségvetéséből üzemel, a pótdíjak egy 350 forintos jegyhez képest jelentős bevételt jelentenek. Az állam Budapestnek (sőt, egyetlen másik városnak) sem ad elegendő pénzt tömegközlekedésre, sőt, inkább elvonja a forrásokat.
"Budapest így is irreálisan sok támogatást kap az ország többi részéhez képest"
Ezt hol olvastad, kisfiam? Lúdanyó mesekönyvében? 😂
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!