Miért szigorúbbak a töréstesztek Amerikában, mint Európában?
Figyelt kérdés
Az NCAP-nál például egyáltalán nincs is small overlap teszt, ebből adódóan olyan autók kapnak Európában *****-os értékelést, amik pl. az amerikai IIHS tesztjén ripityára törnek.
Jó példa erre pl. a Nissan Juke, aminek maxpontos az NCAP értékelése, az IIHS-nél meg szarrá törik és a legrosszabb értékelést kapja a small overlap teszten:
https://www.youtube.com/watch?v=wx-XjHCyN-o
Mi az oka ennek?
#törésteszt #iihs
2017. jan. 21. 09:52
1/3 Zebra3328 válasza:
Ránézésre más a teszt módszere, ezért szerintem értelmetlen az összehasonlítás.
2/3 A kérdező kommentje:
#1 te elolvastad a kérdést? Pont ezt mondom, hogy az amerikai szervezetnél van olyan teszt, ami az európainál egyáltalán nincs is. És pont ezen szerepel szarul sok autó, ennek ellenére ugyanaz az autó az európai teszten nyilván simán elérheti a legjobb minősítést, ennek a tesztnek a hiánya miatt.
2017. jan. 23. 06:49
3/3 A kérdező kommentje:
Közben meg is találtam a választ egy facebook poszt formájában az NCAP-tól:
Vicces, hogy azért nem csinálnak ilyen tesztet, mert "nem nagyon gyakori" az ilyen jellegű ütközés az európai utakon :)
2017. jan. 23. 06:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!