Budapesten a tömegközlekedésben mennyire lehet elboldogulni kerekesszékkel?





A tömegközlekedés kisebb-nagyobb kompromisszumokkal működik! De a polgármesterek nem törik össze magukat igyekezetükben, hogy a járdaszegélyek le legyenek süllyesztve. Haverral több alkalommal is voltunk kerekesszékkel, és a járdaszegélyekkel több a szívás, mint a kerekesszékkel. A motoros nagyobb szívás, mert a járdaszegélynél ott nem működik, hogy leugratsz, vagy a kísérő erősebben megtolja. Valamint a buszsofőröknek (+troli) sem egyértelmű, hogy igen vagy nem! Metró és villamos esetén a dolog nem gond.
A 3-as és a 4-es akadálymentes, az 1-es és a 2-es meg jórészt párhuzamos buszokkal.
Villamosnál már szívtunk azért, mert a legtöbb helyen elvileg minden 2. villamos egy vonalon ap-s. (Ahol egyféle jár.) Ilyen az 1-es, ahol vártunk, és egymás után 3-szor is Tátra jött.










További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!