Miért különböztek a színükben a régi M3-as metró szerelvényeinek a kocsijai?
Ezen a felvételen is látszik pl az elején, hogy az első 2 kocsi nagyjából egy színű, a 3. sokkal fakóbb. Ennek mi az oka? Tudtommal se a nagyvasúton,se a héven nem szedik szét a motorvonatokat, illetve az M2-es,M4-es, társainál se. Itt ez működik vagy más az oka?
https://www.youtube.com/watch?v=sX-jDiotijQ
Elhangzik... 40 éves kocsik.
Attól még, hogy üzemszerűen nem sorolnak ki kocsit szerelvényből, 40 év alatt van rá példa.
A régi metrók össze-vissza voltak. Szinte hetente változtak az összeállítások. Ha egy rossz volt, kivették, helyére másik, oszt csókolom, ott még ez működött.
A kocsik színe meg attól függ, törődtek e az adott kocsival vagy nem. Voltak extrém rozsdásak, mint pl. a 294, vagy a "Sebhelyes" 321, amit leöntöttek savval, de voltak szépen lefestettek is, mint a 255.
#3:
A zöldekben voltak az Art Deco-hoz hasonlítható '50-es évekbeli kereklámpás izzók, amik olyan gyenge fényűek voltak, hogy olvasni sem lehetett alattuk, ráadásul annyira bántotta a szemet, hogy az nem igaz, én is inkább az ilyen neonos, erősebb fényű kocsikat kerestem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!