Kecskeméten megérné villamost üzemeltetni?
A villamos 1-es jelzéssel ezen az útvonalon járna:
Auchan - Izsáki út - Fő tér - Széchenyi tér - Irinyi utca - Március 15. utca - Akadémia körút
Ezzel sok fontos helyet érintene
A vasútállomást és a volánbusz állomást nem érintené. A vonatok terelve Máriaváros vasútállomásnál állnának meg, a volánbusz állomás pedig valahol a villamos mentén lennének.
A buszok ráhordó járatok lennének a villamos vonalán, akár a környező településekről is.
Csak a lényeget írtam le, de tudnám ezt részletezni 10 oldalas dokumentumba is. Az érdekelne, hogy mi erről a véleményetek.
Mind állami támogatással működik.
A nagy fejek elteszik a nagy pénzeket , prémiumokt és alig marad a végére valami.
#2, #3: valószínűleg csak úgy lehetne megoldani, hogy a MÁV tartaná fenn a vonalat
#4: biztos voltam benne, hogy valaki le fogja írni, hogy x utas/irány/csúcsóra alatt nem éri meg. De igazából ha így gondolkodnánk, akkor rengeteg villamosvonalat kellene bezárni országszerte. Amúgy meg azt írtam, hogy ráhordó járatok lennének a villamos vonalán, így nagyon sok ember venné igénybe a villamost csúcsidőben. Meg amúgy is, én olvastam már az 5000 utas helyett 4000-et és 3000-et is más oldalakon.
A villamos meg amúgy is környezetkímélő, és késések sem lennének, mert külön sávban haladna, így nem tartaná fenn a dugó a villamost, nem úgy mint a buszokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!