Az Ikarus 400-as autóbuszcsalád azért volt sikertelen Budapesten, mert a 2010 előtti városvezetés nem adott elég forrást a tömegközlekedésre és a 200-as sorozat járműveivel ellentétben ezeknek a karbantartására többet kellett volna költeni?
Tavaly vonták ki a forgalomból az összes magaspadlós Ikarus buszt Budapesten. Sokkal több 260-as és 280-as maradt forgalomban az utolsó években, mint 415-ös, vagy 435-ös. Pedig az utóbbiak voltak műszakilag és komfort szempontjából is a legfejlettebbek.
Ha megkapták volna ezek a buszok a normális előírt karbantartást és nem az igénytelen, elavult 260-asok és 280-asok tákolásával próbálták volna üzemben tartani a megfelelő mennyiségű autóbuszt, akkor jobb állapotban lettek volna a 400-as széria járművei a 2010-es évig és a 200-as szériát már elkezdhették volna leselejtezni akkoriban?
#20
Ember, ne fárasszál már senkit tovább. A LGST-s szarok pont azért buktak be, mert szarok voltak. Az első pár évben még vettek valamennyit belőlük, mert nem volt másra pénz, plusz nem volt nyugati alternatíva, mert még nem terjedtek el. De amint beindultak komolyabban a nepperek, meg megjelentek a nyugati autók szalonjai, azokat vették az emberek. Mert egy 10 éves nyugati használt is jobb volt, mint egy KGST-s szar.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!