Az Ikarus 400-as autóbuszcsalád azért volt sikertelen Budapesten, mert a 2010 előtti városvezetés nem adott elég forrást a tömegközlekedésre és a 200-as sorozat járműveivel ellentétben ezeknek a karbantartására többet kellett volna költeni?
Tavaly vonták ki a forgalomból az összes magaspadlós Ikarus buszt Budapesten. Sokkal több 260-as és 280-as maradt forgalomban az utolsó években, mint 415-ös, vagy 435-ös. Pedig az utóbbiak voltak műszakilag és komfort szempontjából is a legfejlettebbek.
Ha megkapták volna ezek a buszok a normális előírt karbantartást és nem az igénytelen, elavult 260-asok és 280-asok tákolásával próbálták volna üzemben tartani a megfelelő mennyiségű autóbuszt, akkor jobb állapotban lettek volna a 400-as széria járművei a 2010-es évig és a 200-as szériát már elkezdhették volna leselejtezni akkoriban?
#10
Pont ez a különbség: a hazai piac. Az Ikarus esetében a válság miatt ez sem volt adott.
#10
Jah, a Ruszkik, azt hittem a Nyugatról beszélünk. A Ruszkik a kutyát nem érdeklik
#13 kutyát sem érdeklik? mert talán nyugatra termeltek a szocialista gyárak?
a lényeg, hogy bár a KGST felbomlott, a kétes minőségű szoci termékek piacai közel sem illantak el úgy, mint ahogy az esztelen privatizáció főbűnösei sulykolták a rendszerváltást követő években-évtizedekben
#14
De, pontosan úgy. A KGST országok azért vették ezeket a szarokat, mert csórók voltak a kommunizmus után. Semmi köze ennek a minőséghez.
és többségében csórók is maradtak. és tele a világ további csóró országokkal. akik úgy vitték a 200-ast, mint a cukrot. a piac adott volt a rendszerváltás után is.
attól, hogy nyugaton egy termék nem rúg labdába, a világ többi részén még lehet sikeres.
#16
Csak az a gond, hogy a KGST országok jelentős része ígyis átállt a a nyugati járművekre, mivel haladni akarnak a korral. A nagyon csóró országok meg amúgyis levedlett buszokat vesznek, semmi többet. Szóval jah, ezeknek sosem volt valódi piaca, csak a látszat gazdaság életben tartotta őket.
"Szóval jah, ezeknek sosem volt valódi piaca, csak a látszat gazdaság életben tartotta őket."
Áruld már el, ha nincs valódi piac, hogy a fenébe adtak el belőlük annyit a KGST összeomlása óta?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!