Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Nem lenne gazdaságosabb mai...

Nem lenne gazdaságosabb mai áramárak mellett, ha csak háromkocsis hévek járnának csúcsidőben is, de azok kicsit gyakrabban?

Figyelt kérdés
2023. jan. 10. 23:07
1 2 3
 11/28 A kérdező kommentje:

"Kellene hozza plusz vezeto, plusz kallerek (fizeted?), a menetrendet at kell alakitani hogy a csatlakozo jaratokhoz igazodjon (fizeted ezt is?), ja es amugy minel hosszabb a szerelveny, annal koltseghatekonyabb ha tele van utasokkal. Soroljam meg?"


Soroljad, mert az érveid többsége hülyeség:


Több vezető kell: ez az egyetlen releváns érved, ezt se magadtól találtad ki, hanem az előző válaszolóról másoltad.

Több kaller kell: Miért kellene? Végigjárja az egyik vonatot, majd megvárja a következő. Pontosan ugyanannnyire lesz ellenőrizve, mint korábban.

Csatlakozó járatok: most sincs semmmihez igazítva semmi. A csepeli hév esetében pl. Mikor hévvel beérsz csepelre, 6 perc múlva jön a 7 perces követéssel rendelkező busz. Ennél szarabb menetrendet kb. fizikai képtelenség csinálni.

Minél hosszabb...: Ez legfeljebb akkor igaz, ha ez alá az érv alá akarod besöpörni a kevesebb vezető kell érvet. De a duplikálás nem ér, nem írhatod le kétszer ugyanazt az érvet, más szavakkal.

2023. jan. 11. 08:41
 12/28 anonim ***** válasza:
100%

Oke, rendben van igazad van, minden ugy van ahogy mondod es mi mindannyian, beleertve a bkk-t sikhulyek vagyunk mindehhez.


Most mar csak azt mondd meg, hogy miert nem te ulsz a fonok helyen es miert a gyk-n kell 16 eves minden arroganciajaval es valoszinusitheto mentalis serulesed szorszalhasogato 'ervrendszerevel' osztani az eszt? Kozlekedesi forumokban is feltetted ezt a kerdest? Milyen valaszokat kaptal, kistaska, azokat nem mered idehozni, ugye?

2023. jan. 11. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 A kérdező kommentje:

"miert nem te ulsz a fonok helyen"


Ebből a reagálásodból egyértelművé tetted, hogy szerinted egy főnök azért lett főnök, mert ő a legalkalmasabb a vezetésre. Ez egy szánalmasan megalkuvó hozzászólás, amiből kitűnik, hogy a magyar ember valóban behódol a hatalomnak, legyen bárki is hatalmon.

2023. jan. 11. 09:19
 14/28 NTBS ***** válasza:
100%

Valószínűleg nem.

Akkor ugyanis így oldották volna meg.

2023. jan. 11. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 A kérdező kommentje:

#14


A hatkocsis járatokat kb. 60 éve találták ki, azóta volt egy s más.

2023. jan. 11. 09:25
 16/28 anonim ***** válasza:
100%
Na, megint egy "kérdező", aki mindenkinél okosabb...
2023. jan. 11. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 anonim ***** válasza:
100%
Nem lenne gazdaságosabb, ugyanis 6 kocsis is kb ugyanannyi áramot fogyaszt kb, mint két 3 kocsis, ugyanannyi motor pörög. A 6 kocsis annyi, hogy az távvezérelve van a hátsó és össze van kapcsolva, motor terhelése szempontjából pont ugyanannyi terhet kell cipelnie. Két 3 kocsisnál 2 vezető kell, ez növeli a költséget, ráadásul a követést sem lehet a végletekig sűriteni. Áramfogyasztás spórolási célból csak akkor lenne spórolás a 3 kocsi, ha nem 2-szeres lenne a sűrítés, de akkor nagyobb lenne a heringpart + a megspórolt áramot megenné a több vezető bére. Jól van ez így, legfeljebb a modernizálással lehetne (korszerűbb szerelvény talán kevesebbet is fogyaszthat, vagy ha nem akkor legalább az utaskomfort jobb + a szervízköltség csökken)
2023. jan. 11. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/28 anonim ***** válasza:
100%

Nem tudom, a HÉV-nél az állomásközi vagy a térközi közlekedés a megszokott. A városi villamosok mehetnek akár egymás hegyén-hátán is, a HÉV-nél nem. Egy állomás-/térközben csak egy szerelvény lehet egyszerre.

És ezen felül nézetem szerint a közúti közlekedésben a nagyvasútnál jobban integrálódik. Bár ugyanúgy elsőbbséget kap mint a nagy testvér, de ha nagy lenne a sűrűség, a keresztező forgalmat eléggé visszafogná.

2023. jan. 11. 14:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/28 A kérdező kommentje:

#17


Ha mondjuk a csepeli héven a 6-7 perces követésről 5 percesre csökkenne, a 7-8 perce követés pedig 6 percesre, az távolról se kétszeres sűrítés, és a heringparti se lenne nagyobb, mint most, hogy sűrítés nélkül járkál le-föl két darab háromkocsis vonat. Egész biztosan kisebb lenne a tömeg.

2023. jan. 11. 15:44
 20/28 anonim ***** válasza:
100%
És egészen biztosan másfélszeres a rezsi.
2023. jan. 11. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!