Nem lenne gazdaságosabb mai áramárak mellett, ha csak háromkocsis hévek járnának csúcsidőben is, de azok kicsit gyakrabban?
"Kellene hozza plusz vezeto, plusz kallerek (fizeted?), a menetrendet at kell alakitani hogy a csatlakozo jaratokhoz igazodjon (fizeted ezt is?), ja es amugy minel hosszabb a szerelveny, annal koltseghatekonyabb ha tele van utasokkal. Soroljam meg?"
Soroljad, mert az érveid többsége hülyeség:
Több vezető kell: ez az egyetlen releváns érved, ezt se magadtól találtad ki, hanem az előző válaszolóról másoltad.
Több kaller kell: Miért kellene? Végigjárja az egyik vonatot, majd megvárja a következő. Pontosan ugyanannnyire lesz ellenőrizve, mint korábban.
Csatlakozó járatok: most sincs semmmihez igazítva semmi. A csepeli hév esetében pl. Mikor hévvel beérsz csepelre, 6 perc múlva jön a 7 perces követéssel rendelkező busz. Ennél szarabb menetrendet kb. fizikai képtelenség csinálni.
Minél hosszabb...: Ez legfeljebb akkor igaz, ha ez alá az érv alá akarod besöpörni a kevesebb vezető kell érvet. De a duplikálás nem ér, nem írhatod le kétszer ugyanazt az érvet, más szavakkal.
Oke, rendben van igazad van, minden ugy van ahogy mondod es mi mindannyian, beleertve a bkk-t sikhulyek vagyunk mindehhez.
Most mar csak azt mondd meg, hogy miert nem te ulsz a fonok helyen es miert a gyk-n kell 16 eves minden arroganciajaval es valoszinusitheto mentalis serulesed szorszalhasogato 'ervrendszerevel' osztani az eszt? Kozlekedesi forumokban is feltetted ezt a kerdest? Milyen valaszokat kaptal, kistaska, azokat nem mered idehozni, ugye?
"miert nem te ulsz a fonok helyen"
Ebből a reagálásodból egyértelművé tetted, hogy szerinted egy főnök azért lett főnök, mert ő a legalkalmasabb a vezetésre. Ez egy szánalmasan megalkuvó hozzászólás, amiből kitűnik, hogy a magyar ember valóban behódol a hatalomnak, legyen bárki is hatalmon.
Valószínűleg nem.
Akkor ugyanis így oldották volna meg.
#14
A hatkocsis járatokat kb. 60 éve találták ki, azóta volt egy s más.
Nem tudom, a HÉV-nél az állomásközi vagy a térközi közlekedés a megszokott. A városi villamosok mehetnek akár egymás hegyén-hátán is, a HÉV-nél nem. Egy állomás-/térközben csak egy szerelvény lehet egyszerre.
És ezen felül nézetem szerint a közúti közlekedésben a nagyvasútnál jobban integrálódik. Bár ugyanúgy elsőbbséget kap mint a nagy testvér, de ha nagy lenne a sűrűség, a keresztező forgalmat eléggé visszafogná.
#17
Ha mondjuk a csepeli héven a 6-7 perces követésről 5 percesre csökkenne, a 7-8 perce követés pedig 6 percesre, az távolról se kétszeres sűrítés, és a heringparti se lenne nagyobb, mint most, hogy sűrítés nélkül járkál le-föl két darab háromkocsis vonat. Egész biztosan kisebb lenne a tömeg.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!