Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Nem lenne gazdaságosabb mai...

Nem lenne gazdaságosabb mai áramárak mellett, ha csak háromkocsis hévek járnának csúcsidőben is, de azok kicsit gyakrabban?

Figyelt kérdés
2023. jan. 10. 23:07
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
92%
Nem.
2023. jan. 10. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:
100%
Nem.
2023. jan. 10. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 A kérdező kommentje:
A szokásos képességű válaszolók...
2023. jan. 10. 23:24
 4/28 anonim ***** válasza:
100%
Nincs elég HÉV-vezető, szóval ez a megoldás kizárt.
2023. jan. 10. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/28 anonim ***** válasza:
100%

A szokásos képességű kérdező.

Kevesebb kocsi, kisebb tömeg vontatása nyilván olcsóbb. De nem annyival, hogy jelentős megtakarítást lehessen elérni, még változatlan menetrenddel sem.

2023. jan. 10. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/28 anonim ***** válasza:
100%
Kellene hozza plusz vezeto, plusz kallerek (fizeted?), a menetrendet at kell alakitani hogy a csatlakozo jaratokhoz igazodjon (fizeted ezt is?), ja es amugy minel hosszabb a szerelveny, annal koltseghatekonyabb ha tele van utasokkal. Soroljam meg?
2023. jan. 10. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 anonim ***** válasza:
100%

A szentendrei héven pl nem tudnak gyakrabban. 4-6 perces követési idők vannak így is, a technológia többet nem enged meg.

Ugye az a baromi vicces hogy ugye akarják a hévet fejleszteni, de bármi ami ennél “nagyvasútibb”, ott meg kb 7 perc alatt nem lehet a követési idő, azaz rohadt nagy kapacitású szerelvényeket kéne vásárolni. Mert a dupla hév szerelvény így is (papíron) majdnem akkora kapacitású mint a dupla Flirt, és tömve van. Magyarul még egy Kiss is zsúfolt lenne a H5-ön…

2023. jan. 11. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/28 anonim ***** válasza:
100%
Szokásos képességű kérdező.... Szerinted nincsenek erre emberek akik az utolsó fillérig kiszámolják, hogy mi a leginkább gazdaságos megoldás? Csak úgy találomra alakítják ki a tömegközlekedést?
2023. jan. 11. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/28 anonim ***** válasza:
100%
Mi van? Egyáltalán miért lenne olcsóbb több különálló egységet eltérő időben mozgatni, mint kevesebbet , de egyszerre?
2023. jan. 11. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/28 anonim ***** válasza:
100%

9. És még nekünk szól be, hogy a képességeinkkel baj van. Egyszavas válasznál többet nem ér. Nem kell szakembernek lennie, hogy rájöjjön, hogy éppen hogy növelné a kiadásokat, nem csökkentené.


Egyébként kérdező! A tömegközlekedés sehol sem nyereséges. Más országok szabályrendszerét nem ismerem, meg a magyar joginak tűnő kifejezésem is lehet hibás, de van olyan, hogy ellátási kötelezettség.

Ha a gazdaságosság lenne az elsődleges, nem lenne semmi személyszállítás, de teher sem igazán.


De mentségedre szolgáljon, hogy volt itt már régebben olyan kérdés is, aminek az volt az értelme, hogy miért járatnak buszokat üresen.

Át kellene csoportosítani. Ugyanis Pestről kifelé reggel szinte üresen mennek a buszok, befelé meg tele van.

2023. jan. 11. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!