Nem lenne gazdaságosabb mai áramárak mellett, ha csak háromkocsis hévek járnának csúcsidőben is, de azok kicsit gyakrabban?
A szokásos képességű kérdező.
Kevesebb kocsi, kisebb tömeg vontatása nyilván olcsóbb. De nem annyival, hogy jelentős megtakarítást lehessen elérni, még változatlan menetrenddel sem.
A szentendrei héven pl nem tudnak gyakrabban. 4-6 perces követési idők vannak így is, a technológia többet nem enged meg.
Ugye az a baromi vicces hogy ugye akarják a hévet fejleszteni, de bármi ami ennél “nagyvasútibb”, ott meg kb 7 perc alatt nem lehet a követési idő, azaz rohadt nagy kapacitású szerelvényeket kéne vásárolni. Mert a dupla hév szerelvény így is (papíron) majdnem akkora kapacitású mint a dupla Flirt, és tömve van. Magyarul még egy Kiss is zsúfolt lenne a H5-ön…
9. És még nekünk szól be, hogy a képességeinkkel baj van. Egyszavas válasznál többet nem ér. Nem kell szakembernek lennie, hogy rájöjjön, hogy éppen hogy növelné a kiadásokat, nem csökkentené.
Egyébként kérdező! A tömegközlekedés sehol sem nyereséges. Más országok szabályrendszerét nem ismerem, meg a magyar joginak tűnő kifejezésem is lehet hibás, de van olyan, hogy ellátási kötelezettség.
Ha a gazdaságosság lenne az elsődleges, nem lenne semmi személyszállítás, de teher sem igazán.
De mentségedre szolgáljon, hogy volt itt már régebben olyan kérdés is, aminek az volt az értelme, hogy miért járatnak buszokat üresen.
Át kellene csoportosítani. Ugyanis Pestről kifelé reggel szinte üresen mennek a buszok, befelé meg tele van.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!