Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért olyan megbízhatatlan és...

Miért olyan megbízhatatlan és komolytalan a BKK?

Figyelt kérdés
Ha bármi forgalmi zavar van jön az iszonyatos tömegnyomor a pótlóbuszokon. Mondjuk ha csak a tömegnyomor lenne, az egy átlag hétköznap lenne, de ilyenkor felszállni is nehéz a buszokra. A bejelentésre pedig 60 napon át gondolkoznak a válaszon. Nem röhejes ez így?
2022. nov. 29. 05:39
1 2 3 4
 1/35 anonim ***** válasza:
6%
A lényeg hogy cserébe viszont jó drága, és ha bliccelsz a büntetésen nem gondolkodnak 60 napig:-D
2022. nov. 29. 05:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/35 anonim ***** válasza:
100%

Nézzük meg az arányokat is. Egy villamosra vagy metróra jóval több ember fér fel, mint mondjuk egy buszra. Arról nem is beszélve, hogy mire a pótlóbusz eléri a megadott helyszínt, addigra már esetleg nem egy jármű utasai várakoznak ott. A türelmetlenségük is érthető, mert a tervezett pár perc helyett, akár fél órával is nőhet az utazási idejük, ezért persze, hogy az első járműre megpróbál mindenki felférni. Aki ismer alternatívákat, az már rutinból sem várja meg a pótlást.

A zavar sok esetben nem a BKK hibája, de szerintem minden tőle telhetőt megtesz ilyenkor. A választás lehetősége pedig a te kezedben van, kedves kérdező, hogy megvárod a pótlóbuszt, sok más utastárssal együtt és vállalod a tömegnyomort, vagy keresel egy másik eljutási lehetőséget az uticélodhoz.

2022. nov. 29. 06:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/35 anonim ***** válasza:
100%

És mégis hogy kéne csinálni szerinted, ha kiesik egy nagyobb forgalmú villamos vagy metróvonal?

Tartsanak mindig ugrásra készen többtucatnyi csuklósbuszt sofőrrel a város különböző pontjain?


Akkor meg azon hisztiznél, hogy miért 1000 ft a vonaljegy.

2022. nov. 29. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/35 anonim ***** válasza:
100%

"Ha bármi forgalmi zavar van jön az iszonyatos tömegnyomor a pótlóbuszokon."

. Igen, ezért "zavar".

Tudod, ez olyan, mint amikor internet banknál nem jön az SMS a mobilra (valahol talán még így működik), nem tudsz belépni, és dühöngsz, hogy milyen szerencsétlenek, töketlen bank. Közben meg a bank IT részlegén fejvesztve próbálják az egészet megoldani, minden munkát dobnak félre emiatt, mert valami váratlan dolog, elavult rendszer stb. miatt ezt nem lehetett előre látni (tudom, mert volt már ilyenben részem).

Nem tudom, szerinted mi lenne iyenkor a megoldás. Tele vannak az utak autóval, amelyekben a sofőr egyedül ül, hol férne el annyi pótlóbusz, hogy pótolják a kieső vonalat? Meg gondolod, hogy valahol több tucatnyi üres busz és kávézgató sofőr csak arra vár, mikor lesznek bevethetők?

2022. nov. 29. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/35 A kérdező kommentje:
#2 : Úgy ahogy mondod! A döntés az én kezemben van, viszont információk nélkül nem lehet dönteni. Meg kell tudni mondani, mikor jön a pótlóbusz. Ennek tudatában én döntést fogok hozni a továbbiakról.
2022. nov. 29. 09:07
 6/35 A kérdező kommentje:
#3 : Azokat az embereket, akik fél-1 órán át a helyszínen támaszkodnak az aktuális vadonatúj BKK zavarszekér mellett mindet le lehetne építeni. Gondolom minimálbért legalább kapnak.
2022. nov. 29. 09:09
 7/35 anonim ***** válasza:
51%
A BKK-nál nem emberek dolgoznak, hanem robotok. Kivéve a járművezetőket, bár ők nem is BKK alkalmazottak, hanem BKV, ők emberek. De a BKK-nál csak robotok vannak, kezdve az ügyfélszolgálatos kislánynál, akitől bármit kérdezek, a jegyeladáson és a menetrenden kívül érdemben nem tud segíteni semmi egyébben. Pedig 100%,hogy tudna, mivel ismerem az IT rendszereket, egész biztos meg tudná csinálni, csak nem akarja, mert valószínűleg vagy fél a következményeitől, vagy hülye hozzá, de inkább én szopjak azzal, hogy a központhoz fordulok és várok hónapokat, miközben tök egyszerűen meg lehetne oldani a problémát.
2022. nov. 29. 09:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/35 anonim ***** válasza:
96%

A megállapításod egyszerűen nem igaz. Igazából kifejezetten jól és gyorsan szokott működni a járatok pótlása, viszonylag hamar átszerveznek buszokat, stb.


Nyilván egy járat pótlása soha nem jelenti ugyanazt a kapacitást, mint amit maga a járat nyújt. Főleg akkor nem ha egy 3-5 percenként járó villamos, metró amiről szó van.


Egy Ganz villamosnyi embert el tud vinni 2-3 csuklós busz. Nyilván feltorlódik 2-3 villamosnyi ember, akkor ez adott esetben már 4-6-9 buszt is jelenthet. Ezeket más járatokról kell levenni, éppen pihenőidőt töltő sofőrt kell bevonni, stb.


Már amikor van sofőr, mert a kutya nem akar már buszt vezetni.


A türelmetlenséget meg inkább hagyjuk, amikor a mai ember 2 percért is a saját és mások életét kockáztatja.


És amit írtak, mindenki nyomul az első buszra, miközben már ott áll mögötte a második, harmadik ami üresen megy végig.

2022. nov. 29. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/35 anonim ***** válasza:
100%
Kérdező, utazz el bármelyik európai nagyvárosba, utána szidd a BKK-t. :)
2022. nov. 29. 13:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/35 A kérdező kommentje:
#9 : Nem tudom, hogy európai nagyvárosokba honnan ingáznak az emberek dolgozni, nyilván ha ott járnék sem kérdeznék körbe mindenkit. Az amúgy is napi 3 óra utazás mellett plusz 1 óra a semmibe sok! Én ennyit tudok! :)
2022. nov. 29. 14:32
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!