Miért épp a személyvonattal? /Székesfehérvár-Bp.között/
Ha van itt olyan aki esetleg Székesfehérvár és Bp.Kelenföld/Bp.Déli között ingázik azaz nem köztes helyen száll fel vagy le miért száll fel a (majdnem) mindenhol megállós személyre (G43, Z30) ahelyett, hogy a már pótdíjmentes IC-k között válogatna minden óra 12 (Göcsej/Bakony), 37 (Balaton, Tópart)-es indulással tehát félórás ütemben mennek felváltva. Beülsz szépen abba kocsiba amibe nem kell IC pót és helyjegy és fenn vagy 30-35p alatt.
Én nem engednék eladni Szfvár-Kelenföld és Déli viszonylatra vagy vissza jegyet óra 12, 37ig személyekre (tudom ezt megoldani a rendszerben plusz munka lenne, de nem hiszem azt, hogy ezek az utasok nem tudnak erről:( [link]
Tegnap is telibe mögöttem telefonál egy nő (a 14:18-on) és hát természetesen Kelenföld volt az úticél (és nem, nem Kőbánya v
Fradi azt teljesen meglehet érteni mieét megy G43-al) a többit nem tudom. Csak egy kicsit kell előbb kiérni és mindjárt nincsenek annyira megtöltve azok az 1 egységnyi Flirt-ek.
Jajj de "bírom" az ilyen nagyosokoat akik azt hiszik, hogy minden mindenkinél jobban tudnak és csak az a jó ami az ő kis degenerált agytekervényükben megfogant.
Semmi közöd hozz kérdező hogy ki miért azzal megy amivel megy!
Én is szoktam a személyvonattal utazni akkor is ha megtehetném, hogy az IC-vel menjek. És? Most akkor emiatt nem fogsz tudni aludni?
"Én nem engednék eladni Szfvár-Kelenföld és Déli viszonylatra vagy vissza jegyet óra 12, 37ig"
Mivan?
Te nem vagy normális...
Naggyon súlyos elmebajod van ember!
Bekötötték a netet az opniba?
Ezt szóban lenne érdemes megvitatni, sokatok nem érti mi a probléma.
#14-es amit írsz baromság a volalon lakok és ha jön az IC akkor igenis kisöprik
*előle a személyt nem tudom te mennyit utazol vasúton, de valószínű nem figyelsz akkor ha mégis
De tényleg más szemmel kéne nézni a felvetett problémára. A vonalon lakók is néha leakarnak ülni amit gyakran nemtudnak pont a felvetett probléma miatt. A köztes állomásokon nem áll meg úgy a vonat mint a 110ezres Szcáro
#16, nagyon gáz, amit csinálsz: leírtam, miért nem jó az ötleted, erre csuklóból baromságnak minősíted és leírsz 0, azaz nulla darab érvet arra, hogy miért gondolod így.
Az utasok többségének szempont, hogy ne kelljen a menetrendet, késéseket stb. elemezgetnie. Márpedig a távolsági vonatok többször késnek, mint a helyből indulók. Innentől kezdve inkább azt célozzák meg sokan. Aztán ha hamar kiérnek és jók mèg a gyorsvonatra is, akkor van, aki arra száll fel, van, aki meg nem módosít a tervén.
És ne feledjük azt sem, hogy így garantáltan tud magának szimpatikus ülőhelyet választani egy hosszában könnyen átjárható vonaton. Ami nyáron ugye még jobb választás, mert légkondis.
Szóval azért igen vastagon szólnak érvek amellett, hogy ez a kínálat, ez a rugalmasság egy előny az utasoknak. A kapacitàst nyilván úgy kell belőni - és ezt korlátozza, hogy a motorvonatok csak nagy lépcsőkben bővíthetők -, hogy legyen kellő mennyiségű szabad hely minimum Érdig. De ha ezt a vasúttársaság rosszul csinálja, ott plusz egységgel, nagyobb egysèggel (Kiss) kell belenyúlni a rendszerbe és nem mindenféle tiltásokkal.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!