Mi a véleményetek a Volánbusz Zrt. Mercedes-Benz eCitaro autóbuszairól?
Kinek mennyire nyerte el a tetszését?
Szerintem a dízelüzemű MB FutureBus sokkal modernebb, dizájnosabb kinézetű, arra lehetett volna alapozni az egészet...
Kíváncsi leszek, hogy ez is a török Conecto minőséget fogja majd hozni, vagy talán még a régi, 2012-2013-as Citaro C2 széria minősége lesz rá jellemző?





Természetesen mivel Citaro, ezért a minősége olyan, mint a C2-esé, legalábbis amikor utaztam vele, akkor úgy éreztem.
Egyébként nekem kifejezetten tetszik, bár az eleje furcsa, a csuklóshoz szerintem jobban illik. A hátulja viszont mesés!





Bűnronda, minőségben biztos, hogy a C2 szintjét fogja hozni, de ha már elektromos, akkor inkább a MAN felé hajlanék, a Lion's City E mérföldekkel szebb mint ez a valami.
Egyébként nem vagyok oda az elektromos buszokért. Inkább egy jó Euro 6 C2 mint egy eCitaro.





Annyi szent, hogy a buszra a Mercedes buszai közül a világon a legbonyolultabb festés került, még a német és lengyel szolgáltatókat is lekörözte vele a Volánbusz...
Az egy másik kérdés, hogy mint a MÁV-os Talent felújításkori újramatricázás, ez is vajon mennyi ideig fog fent maradni a kasztnin?
Kedves 4. válaszadó!
Teljesen egyet tudok veled érteni abban, hogy rémes lett egy kicsit a lökhárítós része, és túl szögletes lett egyes helyeken.
Ami nekem további elem, és nem tetszik ezektől a villanybusz, az a tetőkre elhelyezett púpos akkumulátor. Szerintem egyik villanybusznál sem néz ki tűrhetően, akárhogyan is simítgatnak rajtuk! Padló alá kellene dugdosni ezeket...





#6
Akkor miként lenne alacsonypadlós?
7. válaszadó!
Mert ha végre a mérnökök agyasak lennének, meg tudnák oldani! Pl. akár oldalfalakba rejtett 1 cm vastag akkumulátor-táblákkal...





További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!