Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha budapesten megépülne a...

Ha budapesten megépülne a deák téren egy föld allatti 60 vágányos átmenő forgalmú főpályaudvar?

Figyelt kérdés

Új mentrend szerint minden vonat pesten haladna át.


Pestiek hogy hangzik!


2021. okt. 28. 20:29
1 2 3
 11/24 anonim ***** válasza:
100%

#10


Nincs ennyi pénz a világon, ami ekkora projektekhez kéne

2021. okt. 28. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/24 anonim ***** válasza:
100%
Nem lehetne inkább méhlegelő a parkerdő helyett? Az most a menő.
2021. okt. 28. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 A kérdező kommentje:

Ha stadionokra volt!


Japán és amerikai épitőiparicégek

végzik el a munkát.


6 év allatt 50 ezer embernek biztositanak munkát három műszakban.

2021. okt. 28. 21:27
 14/24 anonim ***** válasza:
94%

#13


Sehol nincs egy stadion ára ehhez képest. Szerintem ötleted nincs, hogy mennyire drága a vasút építése. Nem véletlen, hogy semmilyen magáncég nem próbálja letaszítani a MÁV-ot a trónról.

2021. okt. 28. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:
43%

"Ha budapesten megépülne a deák téren egy föld allatti 60 vágányos átmenő forgalmú főpályaudvar?"


Hol a kérdésed második fele? Ez így egy nyelvtanilag értelmetlen zagyvaság. Mit kérdezel tk.?


Amúgy meg maga az ötlet is röhejes. Mit akarnál általa elérni, azon kívül, hogy beletolsz 3 évnyi GDP-t?

2021. okt. 28. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 anonim ***** válasza:
100%

"az állomás 310 méter mélyen található"

Lift lesz? Vagy fogaskereű?

Ahhoz hogy adhéziós vasúttal le lehessen oda menni meg feljönni kellene kb 20 km hosszú lejtő/emelkedő

2021. okt. 28. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/24 anonim ***** válasza:
100%

#16 ott a pont, és ezen az egész meg is bukott.


Itt az ideje tömegesen jelenteni, mint kitalációt :D

2021. okt. 29. 00:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 anonim ***** válasza:
100%

"Új mentrend szerint minden vonat pesten haladna át."


Hú, de jó. Akkor egy Nyíregyháza-Debrecen járat négyszer annyi ideig fog tartani :D :D

2021. okt. 29. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/24 anonim ***** válasza:
100%
6-8 vágány bőségesen elég lenne.
2021. okt. 29. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 tothp ***** válasza:
100%

60 vágány a föld alatt? A Deák-téren?


1 - Gépészetileg összeraktad, hogy ez mekkora lyukat jelentene a város alatt? és nem csak a 30 peron, hanem az összes rávezető vágányrendszer.


2- átmenő PU rendben. de számolj utánna, Átmenő forgalomban még az alapos németek is felezik a fejpályaudvarok vágányszámát. Szóval kb 12-13 vágánnyal kiváltható lenne a keleti és a nyugati jelenlegi forgalma együtt véve.


3-Egy ekkora beruházás elkezdése feltételezné, hogy másutt már minden rendben van. Mondjuk a pályán elérhető sebességek terén. nagyobb sebesség=több utas kevesebb idő alatt azonos vonatszámok mellett


4- ahogy írtad, Budapest nem végállomás. Az emberek nagy része csak azért megy oda, mert a túloldalon van dolga. Erre pedig tökéletes lenne egy , a várost dél felé elkerőlű 160km/h-s volnal Ferihegy érintésével. Egy gyorsvasút szerű ráhordó járathálózattal a belváros felé. (mindjárt felesleges lenne a komplett "nagy godőr" elmélet.)


szóval: 60 vágány a város alatt utopisztikus, felesleges.

Kérlek tanulmányozd Stuttgart vagy Berlin vasuti közlekedésének fejlődését. És ne csak a "nagyvasutat" önmagában, hanem a közösségi közlekedést, mint komplex rendszert.

2021. okt. 29. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!