Ha budapesten megépülne a deák téren egy föld allatti 60 vágányos átmenő forgalmú főpályaudvar?
Új mentrend szerint minden vonat pesten haladna át.
Pestiek hogy hangzik!
#10
Nincs ennyi pénz a világon, ami ekkora projektekhez kéne
Ha stadionokra volt!
Japán és amerikai épitőiparicégek
végzik el a munkát.
6 év allatt 50 ezer embernek biztositanak munkát három műszakban.
#13
Sehol nincs egy stadion ára ehhez képest. Szerintem ötleted nincs, hogy mennyire drága a vasút építése. Nem véletlen, hogy semmilyen magáncég nem próbálja letaszítani a MÁV-ot a trónról.
"Ha budapesten megépülne a deák téren egy föld allatti 60 vágányos átmenő forgalmú főpályaudvar?"
Hol a kérdésed második fele? Ez így egy nyelvtanilag értelmetlen zagyvaság. Mit kérdezel tk.?
Amúgy meg maga az ötlet is röhejes. Mit akarnál általa elérni, azon kívül, hogy beletolsz 3 évnyi GDP-t?
"az állomás 310 méter mélyen található"
Lift lesz? Vagy fogaskereű?
Ahhoz hogy adhéziós vasúttal le lehessen oda menni meg feljönni kellene kb 20 km hosszú lejtő/emelkedő
#16 ott a pont, és ezen az egész meg is bukott.
Itt az ideje tömegesen jelenteni, mint kitalációt :D
"Új mentrend szerint minden vonat pesten haladna át."
Hú, de jó. Akkor egy Nyíregyháza-Debrecen járat négyszer annyi ideig fog tartani :D :D
60 vágány a föld alatt? A Deák-téren?
1 - Gépészetileg összeraktad, hogy ez mekkora lyukat jelentene a város alatt? és nem csak a 30 peron, hanem az összes rávezető vágányrendszer.
2- átmenő PU rendben. de számolj utánna, Átmenő forgalomban még az alapos németek is felezik a fejpályaudvarok vágányszámát. Szóval kb 12-13 vágánnyal kiváltható lenne a keleti és a nyugati jelenlegi forgalma együtt véve.
3-Egy ekkora beruházás elkezdése feltételezné, hogy másutt már minden rendben van. Mondjuk a pályán elérhető sebességek terén. nagyobb sebesség=több utas kevesebb idő alatt azonos vonatszámok mellett
4- ahogy írtad, Budapest nem végállomás. Az emberek nagy része csak azért megy oda, mert a túloldalon van dolga. Erre pedig tökéletes lenne egy , a várost dél felé elkerőlű 160km/h-s volnal Ferihegy érintésével. Egy gyorsvasút szerű ráhordó járathálózattal a belváros felé. (mindjárt felesleges lenne a komplett "nagy godőr" elmélet.)
szóval: 60 vágány a város alatt utopisztikus, felesleges.
Kérlek tanulmányozd Stuttgart vagy Berlin vasuti közlekedésének fejlődését. És ne csak a "nagyvasutat" önmagában, hanem a közösségi közlekedést, mint komplex rendszert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!