A Keleti-pályaudvar átmenő pályaudvarrá alakítása nincs tervben, mint a Nyugatinál-Délinél?
Sziasztok.
Szerintetek mennyi a realitása, hogy a keleti és Kelenföld között a vasút a Rákóci úton az Erzsébet hídon keresztül a Hegyalja út mellett a Gellért hegyi vasúti alagútnál bekapcsolódva közlekedjen, a közútra fektetett kétvágányú vasúti pályán?
Így rengeteg elővároból közvetlenül elérhető lenne a belváros átszállásmentesen, nagy utaskapacitást mozgatva.
Nem kellene metróalagútba lemászni/feljönni.
A belvárosban max. 50km/h-val haladnának a motorvonatok, úgy mint a villamosok.
Nagyságrendekkel olcsóbb lenne így elvezetni a vonat, mint alagútban.
Az összes pályaudvar össze van kötve. Igaz nem a legrövidebb módon.
Felszinen nincs hely. A Rákóczi út az 1800-as évek hintóforgalmához méretezett.
Volt rajta villamos. A metró indulása után szűnt meg.
Keleti-Kelnföld 14 perc metróval.
Felszínen akkor is háromszorosa lenne legalább, ha vonatként közlekedne, azaz mindenhol elsőbbsége lenne.
A várost teljesen kettévágná.
A mostani állandó dugók elviselhetetlenné tennék.
A környéken élők életminősége jelentősen romlana.
Egy vágánypár semmire nem lenne elég.
"A Nyugati és Déli felszín alatt lenbe összkötve, nem alagúttal."
Ha nem alagúttal akkor mivel? :D
Elszúrtam. Egyébként első vagyok, csak ez lemaradt.
Szóval az is alagútban menne. Ha lesz belőle egyáltalán valami.
Közútra fektetett kétvágányú vasúti pályán? Remélhetőleg semennyi.
1. Kevés lenne két vágány
2. Tönkremenne az egész város.
Azért gondoltam kézenfekvőnek a vasutat, mert távlatban vissza akarják építeni a villamos gerincvonalakat a belvárosban, de egy jól szervezett elővárosi átmenő vasútnak nagyobb a haszna.
És nem számottevő egy flirt motorvonat illetve egy hosszú caf villamos közötti méretbeli különbség.
Ráadásul a Nagykörúton megoldották, hogy hosszú combino villamosok sűrű követéssel "kettévágják" a várost.
Még említésképpen:
Csakis villanyüzemű (környezetbarát) motorvonatok használnák, melyek halkabbak mint a Kiskörúton közlekedő régi zörgős ganz csuklós villamosok.
Városban értelem szerűen a közúti közlekedés szabályai vonatkoznának rá, úgy mint a villamosra.
A felsővezeték, viszont tényleg fejtörés.
Egyébként a déli összekötő híd (Magyarország legforgalmasabb vonalrésze) is két vágányos és elég nagy (tranzit és személy) forgalmat tud lebonyolítani.
Elővárosi közlekedést írsz. A város belső része mióta előváros?
Ha a villamosokra érvényes rend szerint közlekedne, akkor értelmetlenül hosszú lenne az út. A motdonyvezetőket ki kellene képetni a villamosközlekedésre vonatkozó szabályokra is.
Egy szerelvény sokjal hosszabb, minr egy CAF.
Olyan háromszor hosszabb, becslésem szerint.
Negyedórás követési távolság is túl sűrű kenne.
A peronokat is teljesen át kellene építe.
Nyilt pályán nem közlekedhetne.
Még nincs vége az ellenérveknek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!