Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A Keleti-pályaudvar átmenő...

A Keleti-pályaudvar átmenő pályaudvarrá alakítása nincs tervben, mint a Nyugatinál-Délinél?

Figyelt kérdés

Sziasztok.


Szerintetek mennyi a realitása, hogy a keleti és Kelenföld között a vasút a Rákóci úton az Erzsébet hídon keresztül a Hegyalja út mellett a Gellért hegyi vasúti alagútnál bekapcsolódva közlekedjen, a közútra fektetett kétvágányú vasúti pályán?


Így rengeteg elővároból közvetlenül elérhető lenne a belváros átszállásmentesen, nagy utaskapacitást mozgatva.

Nem kellene metróalagútba lemászni/feljönni.

A belvárosban max. 50km/h-val haladnának a motorvonatok, úgy mint a villamosok.

Nagyságrendekkel olcsóbb lenne így elvezetni a vonat, mint alagútban.



2021. jún. 13. 19:10
1 2
 11/14 anonim ***** válasza:
Tram-Train lehetne maximum, de az elővárosból akkor sincs igen 2-3 percenként vonatra, mint ahogyan a Rákóczin kéne. De ez hagyján, mert ez a kisebbik probléma, de most akkor egy gyömrői bizt.ber. hiba miatt megáll az egész Rákóczi út közlekedése?
2021. jún. 13. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/14 anonim ***** válasza:
100%
"Városban értelem szerűen a közúti közlekedés szabályai vonatkoznának rá, úgy mint a villamosra." - Csakhogy a nagyvasútra nem azok a szabályok vonatkoznak, mint a villamosra, és ez így is van rendjén. Nem úgy működik ez, hogy megváltoztatjuk a szabályt, és akkor mehet a városban...
2021. jún. 14. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/14 anonim ***** válasza:
100%

Egyébként van rá példa, de teljesen más körülmények között.

Magam is láttam olyant Ausztriában, Németországban, hogy kisvárosok szűk utcáin vonat közlekedik, nyilt vágányon.

Amikor nincs vonat, autók mennek ugyanott. Amikor megláttam a síneket, mondom ilyen szűk helyen hogy fér el egy villamos? Aztán jött a vonat...

De vonatként közlekedett, nem pár percenként.

Ott nem jártam, de a Svájci vasutak című sorozatban is lehetett látni utcán közlekedő vonatokat.

De az sem nagyvárosok forgalmát támogató valami.


Arról ne is beszéljünk, hogy a fejpályaudvaraink mindegyike már most túlterhelt.

A 80-as vonal mentén élők szeretnének 10 perces, negyedórás sűrűséget. Nem megoldható.

Kelet esetében az is gond, hogy keresztben kell közlekedtetni a vonatokat, mert baloldali közlekedés van azt hisem Rákostól. Lehet csak Kőbánya felsőtől.

Az, pedig, hogy mondjuk Miskolcról Zalaegerszegre lehessen eljutni pesti bumlizás nélkül nem igényeli a város szétrombolását.

Honnan hova nem tudom, de vannak vonatok, amelyek nem menbek be a Keletibe, hanem Ferenvároson át érik el Kelenföldet és mennek tovább.

2021. jún. 14. 06:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm nektek a válaszokat.
2021. jún. 14. 17:12
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!