Az emberek miért nem értik Budapesten az egyedi ajtókezelést?
3: Nem tudom hogy emlékszik-e, de az Alstomon eredetileg úgy működött, de amikor már ezredszerre jelentgették fel az emberek a metróvezetőt hogy nem nyitotta ki az ajtót, akkor a bkk úgy döntött hogy kiszerelik, szerintem ez hülyedöntés volt.
2: "összevissza rendszer" konkrétan az összes villamoson ami nem 1000 éves ganz, egységes, a buszok jelentős részén már meg van a lehetőség erre.
Van olyan jármű, ami mindig nyit minden ajtót (metró, HÉV, régi ganz, régi tátra), van olyan, amiben csak belül van leszállásjelző gomb (pl. Ikarus 280), van olyan amin kívül is van ajtónyitó gomb. Van, amin van gomb, de semmit nem csinál (Alstom). Stb.
Természetesen a gombok elhelyezése, színe, fajtája is teljesen változó.
Ha nem rendszeresen utazok az adott típussal, akkor honnan a francból kéne tudnom hirtelen, hogy mit kell nyomogatnom, hogy ne maradjak le az adott járatról?
"de amikor már ezredszerre jelentgették fel az emberek a metróvezetőt hogy nem nyitotta ki az ajtót"
Hát igen...az ördög sem érti a hülye f*sz magyarokat...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!