Mi ez a töketlenkedés ezzel az elővárosi bérlet-elfogadással? Miért nem inkább egy valódi integrációt céloznak meg, ahelyett, hogy lassan minden vonalra egyedi szabályokat hoznak?
Csak a héten 2 hír is megjelent a MÁV-csoport oldalán elővárosi bérletek elfogadásával kapcsolatban:
Tudtommal más szolgáltatók más viszonylatain is van hasonló ilyen (amit persze kideríteni nehézkes hivatalos tájékoztatás híján).
Teljesen érthetetlen, hogy miért kezdenek el ilyen egyedi szabályokat bevezetni, amiket lehetetlen követni és logikai rendszerbe helyezni. Eleve egy botrány az elővárosi díjszabás, mert az összes szolgáltató más szabályokat határoz meg, de most meg elkezdtek szaporodni ezek az "elfogadjuk x és y között a z típusú bérletetek" dolgok is.
Miért nem kezdik inkább meg az egységesítést az ilyen baromságok helyett?
Ideiglenesre szerintem ez egy jó megoldás egyenlőre. Mert azért egyik napról a másikra nem lehetne bevezetni az új egységes jegyrendszert, kellenek megfelelő eszközök, automaták, ezeket összehangolni stb. Kérdés persze hogy a kormánynak mennyire célja ez a dolog aztán, nemrég be lett harangozva hogy húdeegységes jegyrendszert akarnak, de ilyenkor általában csak a nagy szövegek mennek, a valóságban várhatunk szerintem évtizedeket is...
Meg ahhoz jópár tabut le kéne dönteni, mint a nyugdíjasoknak minden ingyenes, a gyorsvonati, meg IC pótjegyek, na meg a helyjegyek (fakultatívan kellene csak meghagyni, mert a a lényeg az lenne, hogy aki akar bármikor bármivel a leggyorsabb módon tudjon utazni) Kicsivel árat emelni az se lehet, mert hát húhha rezsicsökkentés van, inkább majd lesz IC+++ póthelyminőségprémium jegy...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!