Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mi ez a töketlenkedés ezzel...

Mi ez a töketlenkedés ezzel az elővárosi bérlet-elfogadással? Miért nem inkább egy valódi integrációt céloznak meg, ahelyett, hogy lassan minden vonalra egyedi szabályokat hoznak?

Figyelt kérdés

Csak a héten 2 hír is megjelent a MÁV-csoport oldalán elővárosi bérletek elfogadásával kapcsolatban:

[link]

[link]


Tudtommal más szolgáltatók más viszonylatain is van hasonló ilyen (amit persze kideríteni nehézkes hivatalos tájékoztatás híján).


Teljesen érthetetlen, hogy miért kezdenek el ilyen egyedi szabályokat bevezetni, amiket lehetetlen követni és logikai rendszerbe helyezni. Eleve egy botrány az elővárosi díjszabás, mert az összes szolgáltató más szabályokat határoz meg, de most meg elkezdtek szaporodni ezek az "elfogadjuk x és y között a z típusú bérletetek" dolgok is.


Miért nem kezdik inkább meg az egységesítést az ilyen baromságok helyett?


2018. szept. 1. 12:20
 1/3 anonim ***** válasza:
62%
Ezt kérdezd meg a vélhetően fideszes országgyűlési képviselődtől. Tudod, ez a párt vezette be a kiegészítő jegyet és a gyorspótjegyet, hogy ne kelljen rendszerszinten hozzányúlni semmihez, cserébe jó bonyolult legyen az egész rendszer, tele kivételekkel.
2018. szept. 1. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ideiglenesre szerintem ez egy jó megoldás egyenlőre. Mert azért egyik napról a másikra nem lehetne bevezetni az új egységes jegyrendszert, kellenek megfelelő eszközök, automaták, ezeket összehangolni stb. Kérdés persze hogy a kormánynak mennyire célja ez a dolog aztán, nemrég be lett harangozva hogy húdeegységes jegyrendszert akarnak, de ilyenkor általában csak a nagy szövegek mennek, a valóságban várhatunk szerintem évtizedeket is...

Meg ahhoz jópár tabut le kéne dönteni, mint a nyugdíjasoknak minden ingyenes, a gyorsvonati, meg IC pótjegyek, na meg a helyjegyek (fakultatívan kellene csak meghagyni, mert a a lényeg az lenne, hogy aki akar bármikor bármivel a leggyorsabb módon tudjon utazni) Kicsivel árat emelni az se lehet, mert hát húhha rezsicsökkentés van, inkább majd lesz IC+++ póthelyminőségprémium jegy...

2018. szept. 1. 18:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%
A közúti/buszos lobbi Magyarországon iszonyatosan erős. Ezt sem az előző MSZP/SZDSZ, sem a mostani FIDESZ rendszer sem tudja/akarja megtörni. Ha megnézed a hasonló tájékoztatókat, szinte kivétel nélkül arról szólnak, hogy a MÁV A és B között elfogadja a buszbérleteket is. Fordított esetet nem igazán láttam. Gyakorlatilag szakmai alapon egy új tarifarendszert kéne létrehozni, amellyel az utas, meg az állam is jól járna, mert kiderülne, hogy mire van igény. Az utas, (föleg a hivatásforgalomban, amiben a nagy pénz van) vállalja az átszállást, ha ugyanannyiért gyorsabban jut el a céljához. Ez a Volánoknak viszont nem érdeke.
2018. szept. 1. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!