Miért éri meg a bérletárusítás a tömegközlekedési eszközökön?
Tudod egy olyan városban, ahol a szűk utcákban hömpölyög a tömeg, egyéni helyett közösségi közlekedés szervezése és fenntartása a lakosok számára nem holmi vasárnapi hóbort, hanem életfeltétel, amit akár napi 10-15-ször gondolkodás nélkül, a legnagyobb természetességgel vesz igénybe az ember... Akinek nincs ideje, ereje - se tízszer annyi pénze! - azon szarakodni, hogy örökké jegyeket vásárolgasson meg kezeljen. Pláne egy olyan városban, ami abban a pillanatban omlana össze, ha csak 2-3%-ot sikerülne ilyen "kedvességekkel" leterelni a tömegközlekedésről.
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy a Ғaszba működött volna az elmúlt fél évszádban Budapest, ha a 400 férőhelyű villamosokat csúcsideji órákban megrohamozó 600 ember megpróbált volna egymás nyakán keresztül mind egy szálig lukasztógéphez vergődni... Fizikai képtelenség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!