A hannoveri villamosokat fel fogják újítani a jövőben? Vagy ezeket a villamosokat fogja érinteni a következő selejtezési hullám?
" remélem libbanték meg vannak eléggedve."
Bár az agyad helyén lötyögő narancsködös mosogatólöttytől valszeg nem veszed észre, de a hannoveri villamosok 2001-től és 2012-től jöttek, és azóta dolgoznak Budapesten...
Valóban kevertem smit én mondok az a frankfurti
Frankfurtban eladósorba került kötött pályás jármű érkezne Budapestre mintegy 7,7 milliárd forintért. A Siemens–Düwag alacsony padlós, R típusú villamosok 1993-as, illetve 1997-es gyártmányúak, tehát a főváros 25-30 éves szerelvényeket venne, amelyek ráadásul nem klimatizáltak. A tervek szerint az első használt frankfurti villamos még az idén érkezne, a többi pedig a következő öt évben. De ezt a tervet is megtapsolhatod, remélem ott sülsz meg ;)
"De ezt a tervet is megtapsolhatod, remélem ott sülsz meg ;)"
Értem én továbbra is, hogy egy agymosott narancsbajnok vagy, ettől függetlenül más még nem feltétlenül libbant, ha nem ért egyet veled. Bár a gazdáid elgondolása szerint aki nem narancsos, az mind ellenük van, ugyebár.
Én sem támogatom ezt a használt villamos beszerzést, bár, a következő fidelitasos gyűléseteken kérdezd már majd meg a gazdáidat, hogy ki nem írta alá az engedélyt a hitel felvételéhez, amivel a főváros lehívhatta volna a CAF és a Solaris opciókat, amivel új villamosok és trolik érkezhettek volna?
És majd kérdezd meg azt is, hogy tarlós papó idejében miért nem volt probléma ugyanennek a hitelnek az ellenjegyzése...
Ha már ennyire libbantozol agymosott narancsos barátom.
#6
A CAF-ok a kormány elvonásai miatt nem jöhetnek. A főváros már hitelt is vett volna fel rájuk, de természetesen ezt sem engedi a narancs.
A használt villamosok beszerzése nem a legjobb megoldás, azonban a 45-50 éves Ganzok cseréje halasztást nem tűrhet, új, 2,4 méternél keskenyebb villamos beszerzése pedig nem várható az elkövetkező években, ráadásul az állomány 3/4-e 40 évnél idősebb.
Nagyobb prioritást élvez a többi vonal megoldása, mint két érzékeny vonalszakasz miatti, külön igényekre szabott új villamosok vásárlása.
A frankfurti használt villamosok klimatizálása pedig elméletileg megoldható, legalábbis a 7,7 milliárd forint / 35 darab azzal együtt jön ki. Szívesebben fogok velük utazni, mint a fapados (oké, most már fűtéssel és kijelzővel fel van szerelve, meg némelyik leszállásjelzővel) Ganzokkal.
7/ a közbeszerzés inditása már tarlós idején elkezdodött, KG 90 milliárd +-al vette át a kasszát. Mégis milyen elvonásról beszélsz?
Díjazznám ha KG 40+ tanácsadójának, a megszavazott 90%-os illetményéről beszélnél,(ha már nem csekély kiadás) de gondolom erre sem vagy túlzottan büszke :)
#8
Élj csak tovább a narancsködben. Az megvan, hogy COVID címszó alatt elvették az önkormányzatoktól a súlyadót és az iparűzési adó felét? Ezen felül Budapesten pl. csak a FIDESZ-es kerületek kapnak jövő évben támogatást. Ezek tények, ezzel nem igazán érdemes vitatkozni.
A második bekezdéseddel meg jó nagy luftot lőttél, ugyanis nem vagyok KG fan. Arra meg gondolom te nem vagy büszke, hogy a FIDESZ képviselők évente mennyi fizetésemelést kapnak, és azért nem beszélsz róla.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!