Miért utálja a főváros a déli kerületeket 30 éve?
Egy lista azokról a dolgokról, ami az északnak jár, a délnek nem:
- A Nagykörút északi részén két autósáv van a kerékpársáv mellett (délen több helyen csak egy sáv van, annak ellenére, hogy több autó jár arra)
- A Nagykörút északi részén volt lámpaprogram, délen nem
- Az északiaknak jár 1M, a délieknek nem (északon a végállomásig megy, délen csak a metróig)
- Északon felújítják a tereket, délen nem
- Északról a buszok átmennek a városon, délen nem.
Egy lista azokról a dolgokról, ami a délnek jár, az északnak nem:
- őőőőőőő (nem jut eszembe semmi)
kommunisták voltak
Vörös Csepel, munkáscsaládok
Aha, 1-es, mert Angyalföld és Újpest nem munkáskerületek voltak? De.
Kérdező, múltkor már pontosan kifejtettem neked, hogy a merőben eltérő városszerkezet eltérő közlekedésszervezési megoldásokat is kíván. Nem kell túlgondolni, relax.
"Kérdező, múltkor már pontosan kifejtettem neked, hogy a merőben eltérő városszerkezet eltérő közlekedésszervezési megoldásokat is kíván."
Ha a városszerkezet lenne az oka, akkor lennének olyan dolgok is, amiben a délieknek van előnye. De ilyenből nekem egy se jutott eszembe, és ti se tudtok mondani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!