Honnan tudják a kalauzok a vonatokon, hogy ki az új utas? Milyen módszert használnak?
Láttam két kérdést a témában a siteon, de mind a kettőre olyan válaszok jöttek, mint a pszichológia, automatikusan reagál az ember, rutin, stb. Az évek folyamán több kalauzt is instant megkérdeztem az utazások során, és mindegyik azt mondta, hogy van egy pontos módszer erre, de nem mondhatja el, hogy mi az. Szóval messze többről van szó, mint a felsoroltak.
Régóta furdal a kíváncsiság, előre is köszi annak a jól tájékozott valakinek, aki tudja rá a választ!
Hát.
Megy a vonaton és mondja "új utasok jegyét kérem kezelésre"
#1 Persze mert az ember olyan őszinte lény, 100%-ig megbízható és soha nem hazudnak a pénznyereség jegyében. :D
Őszintén szólva nem tudom milyen "pontos módszerről" beszélhettek, kizártnak tartom, hogy többről lenne szó, mint egyszerű memóriáról.
Nincs semmilyen módszer. Memória, valamint kiabáljuk, hogy “új felszálló”.
Egy kalauz
Emlékezetből.
#3 Ugye azt akartad írni, hogy nyáron a melegből a még melegebbe? :D
Szokták elrontani, előfordul, hogy kétszer előszedetik veled. Akkor pláne, ha közben átülsz másik helyre, de van, aki még úgy is felismeri, hogy megvoltál már. Hagytak már ki csendben meghúzódó újfelszállót, aki direkt nem kezdett el a táskájában zörögni az új utasok jegykezelésénél, azért megesik, láttam én már sok mindent...
Szóval emberekből vannak, nem egy ezerszázalékos módszer, de így is le a kappal előttük, én nehezen jegyezném meg, pláne, ha bármi más elvonja közben a figyelmemet. Az elmaradozó utasfizettetések java nem az ilyen hibákból ered, estefelé gyakran megesik, hogy hosszú vonat hátuljába egy órán keresztül nem jön senki néhány ember miatt. Nem mindegyik jegyvizsgáló olyan hú de lelkes a vezérkar és az őket 6asztató főnökség milliós fizetéseinek gyarapításában. Nem én mondom, elég hangosan ki is szokták fejteni... Azt is, hogy ez nem az a vonat, amelyikre én gondolok, hanem a két órával ezelőtti, és már rég otthon akart volna lenni.
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat
#4 nekes kifejezetten köszi szépen, és ez esetben le a kalappal előttetek!
Azért is tartottam hihetőnek a kollégáid által mondottakat, mert mindig célirányosan megtaláltátok (megtaláltatok) az új felszállókat, akkor is ha tele voltak a helyek, cserélődtek az utasok, vagy láthatóan nem figyelt rátok az utas, így nem volt kapcsolatteremtő reakció az irányából. Ha ez tényleg "csak" memória, akkor az nem semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!