Miért van a helyi közlekedésen nagyobb tömeg, mint a távolságin?
Kérdező, oké, megállípítottad hogy kevés a járat. ELhiszem neked, biztos így van. Akkor kérlek azt mondd meg, hogy:
-honnan szereznek plusz buszokat?
-honnan szereznek plusz sofőröket?
-ki fogja a plusz buszok karbantartását, takarítását elvégezni?
-minderre honnan lesz pénz?
A helyi és regionális járatokon sokkal erősebb a hivatásforgalom, mint a távolsági járatokon. Másképp fogalmazva arányaiban nagyobb az elkerülhetetlen, halaszthatatlan utazások száma.
Kirándulni , rokont látogatni nem muszáj, dolgozni viszont igen. A heti ingázás miatt persze mondhatnád, hogy az egyfajta hivatásforgalom, de ne feledd: például az ilyen forgalom igen nagy részét kitevő egyetemisták eleve vidéki otthonaikban vannak, a dolgozók pedig kétszer is meggondolják, mit vigyenek haza idősödő szüleiknek, így inkább sokan el sem indulnak vagy nem olyan gyakran járnak haza.
Az pedig hogy helyi közlekedésben helyenként zsúfoltság van, nyilván a továbbra is túlságosan koncentrál munka- és iskolakezdési idő, valamint az időben nem korlátozott ingyenes utazás miatt van. Ezeket bizony már rég szét kellett volna húzni: iskola 8 körül, közeli iskolák esetén negyed órás eltoláskkkal , munka mindenhol ez után, minél vegyesebb kezdési időpontokkal, ingyenes utazás pedig csak 9 után, esetleg nyárra a meleg miatt feloldva ez utóbbit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!