Miért nem foglalkozik a média jobban, az Újfehértói balesettel?
"Akkor meg ne vezessen, miféle kifogás ez?"
Te biztos könnyen beszélsz, biztos megvan mindened és nem kell másodállást vállalnod.
A traktoristák hajnalban már rajzanak kifelé és késő este szoktak befelé jönni a földekről csak azért, hogy te 8-9 óra környékén a csipádat törölgetve a kávéd, kakód mellé el tudd majszolni a kis péksütidet.
Ugyanez a baleset volt Szabadegyházán néhány éve amikot az IC elé hajtott be egy fiatal traktorista. A kollégám is majdnem ott maradt, mert a traktor gázolaj tartálya is sérült és a szétfröccsenő gázolaj begyulladt és kigyújtotta a mozdonyt is. A srác épp csak be tudott menekülni a mozdony gépterébe.
Baleset.... figyelmetlenség, fáradtság, vagy csak az agya nem fogja fel és dolgozza fel (időben) az amit lát.
A megatív sztereotipiákat meg tessék elfelejteni! A traktoros = alkoholista vén tróger. Hát nagyon nem és nagyon sok ellenőrzést kapnak és nagyon drága gépeket hajtanak. Nem mondom hogy nem ülnek sosem volán mögé spiccesen, de kevesebbszer mint ahányan a diszkókból hazafelé vezetnek mata részegen betépve.
Részvétem a családnak
hány éves vagy, hol dolgozol, dolgozol egyáltalán, vagy csak egy kisgyerek vagy aki megtalálta a regisztráció gombot itt a gyakorin?
van jogsid egyáltalán? jártál már a szervertermen kivül ebben az évtizedben?
#13:
Nem akarnál máshol kötekedni? Aki annyira el van kábulva, hogy még egy b*szottnagy vonatot sem tud észrevenni, az igenis ne vállaljon ilyen "veszélyes" munkát.
Bocsánat, nem kötekedni akartam!!
Csak vannak olyan emberek - akik tényleg kötekednek - akik az asztal mögül okoskodnak, vonatot fényképen láttak futárt meg az ajtóban csomaggal a kezében.
Ezek a srácok havi 14-15 km-t mennek, napi 100-200 csomagot szállítanak ki. Ennyi teljesítménybe kb belefér egy-egy hiba. Most sajnos nagyobb hiba csúszott be.
Mozdonyvezetőként nekem sem tetszik, hogy minden átjárónál idegállapotban vagyok, hogy most mi jön elém, mi jön nekem, honnan várjam a támadást és merre meneküljek, de totál megértem a srácokat.
Azért kérdeztem ITGuyt, mert általában nagyon jó dolgokat szokott írni és pont emiatt nem értem most miért állt bele ennyire a - halott - futárba.
Tudod 14-es nagyon sok tizenéves kissrác kolbászol itt és osztja az észt ezerrel, közben pedig még egy hatos alátétet sem rakott arrébb életében.
Én azon a véleményen vagyok, hogy aki csak mások súlyos veszélyeztetésével tudja elvégezni a munkáját, az ne végezze el. Lehet a futárokat meg a traktorosokat addig hajtani, míg ki se látnak a szemükön, csak ennek az lesz a vége, hogy ártatlan emberek sérülnek és halnak meg. A megrendelő alacsonyabb csomagdíjat fizet vagy olcsóbb lesz a piskótakarika, de közben emberéletek mennek tönkre.
És persze amíg minden cég így csinálja, amíg rengetegen vannak, akik ilyen feltételekkel is elvállalják ezt a munkát, addig nehéz egyénileg bármit tenni. A hatóság talán fel tudna lépni, hiszen egy embernek az éberségét se reménytelen mérni, a konkrét szabálytalankodásokat pedig lehet szorgalmasabban büntetni.
Így kevesebbet fog egy nap alatt elvégezni a futár és a traktoros, tehát drágább lesz a csomagszállítás és a kenyér. De ezt a felárat most is megfizetjük, csak nem a vevő, hanem a baleseti sérültek az életükkel, meg a rokonaik, akik átélik a tragédiát.
És természetesen erről a konkrét ügyről nem tudok semmit. Könnyen lehet, hogy a traktor vezetője teljesen éber volt, de egyszer az életben elbambult, és pont a legrosszabbkor. Konkrétan őróla nincs alapom ítéletet mondani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!