Miért nem foglalkozik a média azzal, hogy a BKV folyamatosan és alattomosan ritkítja a járatait?
Felhívnám a figyelmedet két dologra:
1. Az utasszám a pótlás miatt pont a mértékadó keresztmetszeten, azaz a déli szakasz belváros előtti utolsó megállóinál lecsökkent. Az északi ág mindig is valamivel alacsonyabb utasszàmot mozgat, magyarán nincs is szükség olyan menetsűrűségre most, mint amikor a teljes vonal üzemel. Ne feledd: sok utas most elkerüli a pótlót és a rövidített metróvonalat.
2. A Nagyvárad téren nincs akkora fordítókapacitás, mint Kőbánya-Kispesten, így hiába jönne 2-3 percenként vonat, abból hamar ácsorgás lenne a teljes déli irányú forgalomban, hiába van külön vonatfordító személyzet. Egyszerűen hosszabb a vonatok fordításának technológiai ideje, mint amikor üzemel a teljes vonal. (Emlékezz, mekkora torlódások tudtak lenni 2-3 perces követés mellett akkor, amikor mondjuk füstölés miatt nem a végállomáson fordultak a vonatok. Köki-Deák 35-45 perc is lehetett... Na az pont emiatt volt.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!