Upc Direct media boxom folyamatosan ki-be kapcsol, de nemm jut sehová. Valakinke van rá esetleg megoldása?
Sziasztok, sajnos egy jó pár hete a media boxom teljesen elcsesződött. Pár hete, még csak annyi történt, hogy elindult, működött minden rendesen, aztán hirtelen minden elment, és kiírta, hogy nincs jel. Ilyenkor hívtunk az ügyfélszolgálatnak, ők csak annyit mondtak, hogy áramtalanítsuk. Ezt megis tettük és megis oldódott a probléma, de csak egy darabig. Az utóbbi napokban, egyre gyakrabban elment a jel, viszont áramtalanítás után visszajött, de már csak egyre rövidebb időre, és kb. 3 napja ott voltunk, hogy hiába áramtalanítottuk, ugyanúgy bekapcsolás után csak annyit írt ki, hogy nincs jel.
Aztán tegnap, már oda jutottunk, hogy be se kapcsolt a box. Annyi történik, hogy elindítom, kiírja hogy UPC Direct, aztán fekete képernyő, ez megy kb egy 10 mp-ig, aztán elkezdi előlről, hiába húzzuk ki, ugyanúgy ezt csinálja.
Szóval arra kérnélek titeket, hogy akinek volt hasonló problémája, és megtudta oldani, az legyen szíves, írja le, hogy hogy tudta megoldani.
Válaszát előre is köszönöm
Én is jártam így egy másik szolgáltatónál és már a 10. hívás után mondtam nekik hogy vagy küldjenek ki valakit, vagy a legközelebbi pontjukra beviszem az összes kütyüjüket és szerződést bontok ha kell a kötbért is kifizetem, de megmondtam hogy elegem lett belőlük hogy fizetek drága pénzeket és csak annyit tudnak mondani hogy indítsam újra, holott a szolgáltatásba benne van hogy probléma esetén szakszerű segítséget adnak, ami nem abból áll hogy indítsam újra a boxot.
Egyből kapcsolt az ügyintéző, és mondta nekem hogy odaküld valakit hogy megnézze.
Jó 30 percen belül kijött az egyik emberük ő neki elmondtam mi a probléma, nézte és mondta hogy ad egy másik boxot díjmentesen, azt be is üzemelte és működött is szépen. Aztán mondta nekem hogy valószínűleg jel vevő egysége halt meg mert a régebbi típusoknál ez gyakori hiba szokott lenni hogy 1-2 év aztán annyi is volt nekik mert azok még kezdetleges fajták stb... mondta de nem igazán fogtam fel. Adott egy másikat, írtunk jegyzőkönyvet, mivel a szolgáltató tulajdona volt, így ebben az esetben díjmentesen javítják vagy cserélik ha nem mi csesztük el. De rendes volt a pasas adott egy modernebb típust frissítette szoftverjét és már minden jó volt.
"Szóval arra kérnélek titeket, hogy akinek volt hasonló problémája, és megtudta oldani, az legyen szíves, írja le, hogy hogy tudta megoldani."
Sok ügyfelemnél volt hasonló probléma, akiknek a TV-jét javítottam, idősek, nyugdíjasok stb.
Mindegyik meg tudta oldani a problémát.
De most nagyon durva dolgot fogok írni: felhívták a UPC-t és kaptak másik boxot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!